Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

OTCF idzie w stronę nowych partnerów

Przez trzy tygodnie ponad 450 przedstawicieli blisko 200 polskich i zagranicznych firm zapoznało się z ofertą OTCF na sezon jesień-zima 2022 roku. Pokazy, prezentacje i spotkania indywidualne zaowocowały umocnieniem dotychczasowych kontraktów oraz zawarciem nowych, co zapowiada kolejny udany sezon i dalszą ekspansję marek z portfolio OTCF na nowych rynkach.

Prezentacja miała miejsce w warszawskim showroomie  a przestrzeń prezentacyjną zorganizowano na powierzchni 595 m2. W ofercie podczas kontraktacji udostępnione były wszystkie brandy OTCF: 4F, 4F Junior, 4F Teamwear, Outhorn, Under Armour oraz 4Fuel.

Rewelacyjny efekt

– To było duże przedsięwzięcie i jestem dumny z pracy zespołu OTCF, który osiągnął spektakularny rezultat. Na wspólny sukces i rewelacyjny efekt zapracowało niemal 100 osób. Wszyscy mamy świadomość, jak ważną rolę odgrywają bezpośrednie kontakty z naszymi klientami. Istotą tego typu spotkań jest nie tylko przedstawienie samych produktów i perspektyw biznesowych, ale również atmosfery współpracy i ducha marek, za którymi stoimy. Dziękuję całej drużynie! – podsumowuje wydarzenie Igor Klaja, prezes OTCF.

Firma rokrocznie odnotowuje dynamiczny wzrost sprzedaży na poziomie kilkudziesięciu procent. W kanale hurtowym to ponad 40 proc. w roku 2021. W Polsce umacniana jest przede wszystkim pozycja marki 4F, która systematycznie zwiększa swój udział sprzedaży również na rynkach zagranicznych. OTCF pracuje równolegle nad wzmocnieniem brandu Outhorn, którego nowa odsłona zwróciła szczególną uwagę klientów podczas tegorocznego wydarzenia. Na polskim rynku nieustannie budowana i wzmacniana jest też pozycja marki Under Armour w oparciu o globalne założenia brandu.

Nowe kanały dystrybucji

– Oceniam bardzo wysoko potencjał wydarzeń tego typu. Dzięki relacjom nawiązanym tylko w ciągu ostatnich trzech tygodni będziemy budować pozycję naszych marek zarówno w kraju, jak i na świecie przez kolejne lata. Pozyskaliśmy i nadal pozyskujemy kolejnych partnerów, nowe kanały dystrybucji – mówi Artur Ciupka, Senior Commercial Director.

Kolejna edycja wydarzenia, podczas której zaprezentowane zostaną kolekcje wiosna-lato 2023, zaplanowana jest już na czerwiec przyszłego roku.