Netto nie zwalnia tempa i otwiera 8 nowych sklepów
W mijającym tygodniu sieć Netto rozrosła się o osiem nowych sklepów. Placówki o powierzchni od 600 do 2500 m2 zlokalizowane są w sześciu województwach. Aż pięć miast powitało sklepy Netto po raz pierwszy.
Cotygodniowe otwarcia kolejnych sklepów Netto w całej Polsce powoli stają się tradycją. W momencie wydania przez UOKiK zgody na przejęcie polskiej części biznesu Tesco przez Salling Group (właściciela sieci Netto) rozpoczął się dynamiczny proces przeobrażania marketów Tesco w nowoczesne placówki Netto 3.0.
Sześć województw, osiem sklepów
Od tego momentu sieć otwiera co czwartek kilka kolejnych sklepów w całej Polsce. Nie inaczej było 9 grudnia, kiedy to nowe sklepy Netto przywitały pierwszych klientów w Bolechowie (woj. wielkopolskie), Chrząstowicach Wielkich (woj. opolskie), Katowicach (woj. śląskie), Legnicy (woj. dolnośląskie), Mińsku Mazowieckim (woj. mazowieckie), Muszynie (woj. małopolskie), Opolu (woj. opolskie) i Sobótce (woj. dolnośląskie). Ten ostatni sklep powstał w ramach rozwoju organicznego sieci, natomiast pozostałe placówki zastąpiły dawne sklepy Tesco w ramach procesu konwersji.
Sklepy w Katowicach, Mińsku Mazowieckim i Opolu są wyposażone w kasy samoobsługowe. Pozwalają one zwiększyć komfort klientów i przyspieszyć proces robienia zakupów. Udogodnienia te można spotkać w coraz większej liczbie sklepów Netto w całym kraju. W tej chwili są one obecne już w ponad 30 sklepach, a proces instalowania kas samoobsługowych w kolejnych lokalizacjach jest w toku.
Nowe miasta na mapie Netto
– Każde kolejne otwarcie to dla nas powód do dumy. Cieszymy się, że złożony proces konwersji 250 sklepów Tesco na Netto przebiega tak sprawnie – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska. – Powodem szczególnej satysfakcji są dla nas otwarcia sklepów w miastach, w których do tej pory Netto było niedostępne. W tym tygodniu na mapie sklepów Netto w Polsce przybyło aż pięć nowych miejscowości, w zeszłym tygodniu rozpoczęliśmy działalność w trzech polskich miastach, a dwa tygodnie temu – w czterech. W efekcie coraz więcej osób może korzystać z najprawdopodobniej najtańszej oferty dyskontowej w naszym kraju.
Wszystkim otwarciom towarzyszą liczne, sięgające ponad 50 proc. promocje obowiązujące do niedzieli, 12 grudnia.
Nowe Netto 3.0
Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają w formacie 3.0 czerpiącym inspirację ze stylu skandynawskiego. Charakteryzuje się on komfortem zakupów, który gwarantują m.in. odpowiednio stonowana, nowoczesna kolorystyka wnętrz, a także szerokie alejki i neutralne oświetlenie.
Spośród 3000 produktów, które można znaleźć w stałej ofercie Netto, ok. 1000 to produkty stale rozwijanych marek własnych – m.in. marki „Sztuka mięsa” (wybór mięs pochodzenia polskiego w ekologicznych opakowaniach), „Hello Sensitive” (bezzapachowe, nie wykorzystujące barwników, hipoalergiczne produkty dla najmłodszych), „Miletto” (oparty na tradycyjnych recepturach nabiał) czy „Premieur” (wysokiej jakości produkty takie jak sery, wędliny, owoce morza, kawy i słodkości).
Jednak sklepy Netto 3.0 to także bogata oferta w atrakcyjnych cenach. W Netto każdy znajdzie coś dla siebie: znakiem rozpoznawczym sieci jest asortyment „Z Zieleniaka Netto”, w ramach którego klienci mają do dyspozycji aż 150 rodzajów świeżych warzyw i owoców. Netto stale rozwija także swoją „Półkę zdrowia”, czyli bogaty wybór produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych, a także BIO. W sklepach Netto można nabyć także liczne produkty z tzw. linii non-food: wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble. Oferta ta zmienia się cyklicznie.
Kocha, zbiera, gotuje
Do 31 grudnia w sklepach Netto odbywa się także specjalna akcja lojalnościowa „Kocha, zbiera, gotuje”. W jej ramach można zdobyć wyjątkowe naczynia kuchenne z kamionki niemieckiej marki Fissler. Za każde 25 PLN wydane podczas jednorazowych zakupów w Netto klienci otrzymują jeden specjalny znaczek. Po uzbieraniu 10 znaczków kupujący mogą nabyć nawet dwa wybrane naczynia za pół ceny.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter