ALDI wchodzi na poziom 200 sklepów w Polsce

Od dwóch lat ALDI realizuje przyspieszony plan rozwoju w Polsce, a już 15 grudnia o godzinie 6.00 rano otwarty zostanie 10. sklep ALDI w tym mieście, a 200. w Polsce! Zlokalizowany przy ul. Zwycięskiej 5-7. Dyskont dotychczas obecny był głównie w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski, gdzie marka została dobrze przyjęta przez klientów. W tym roku, dzięki licznym otwarciom, posiada już sklepy we wszystkich województwach w Polsce.

Tylko w grudniu ALDI otwiera 12 kolejnych sklepów. Sieć mocno pracuje nad ekspansją organiczną, podkreślając, że sklepy na własnych gruntach to fundament biznesu.

R E K L A M A

Blisko osiedli

Poza dużymi aglomeracjami marka chce zaistnieć także w nadmorskich miejscowościach turystycznych oraz mniejszych miastach. ALDI preferuje nieruchomości położone przy głównych ciągach komunikacyjnych, najlepiej blisko osiedli mieszkaniowych oraz działki o powierzchni ok. 5 000 mkw., na których można wybudować obiekt zgodny ze standardem działania ALDI. W ramach podnoszenia komfortu zakupowego, marka sukcesywnie co roku planuje gruntowne przebudowy mające na celu zmianę elewacji oraz wyposażenia sklepów, w tym powiększanie sali sprzedaży. Sklep podkreśla także dbałość o środowisko podczas modernizacji.

– Mamy obecnie dziewięć biur ekspansji w Polsce, chcemy rozwijać się w całym kraju. Przykładamy olbrzymią wagę, by przy zachowaniu wypracowanych najwyższych światowych standardów odpowiedzieć na lokalne potrzeby rynku zarówno w obszarze asortymentu, jakości obsługi jak i lokalizacji naszych sklepów. Jesteśmy sklepem codziennych zakupów, w którym wszystkie ulubione produkty klienci znajdują na wyciągnięcie ręki, każdego dnia. Ta zasada przyświeca nam także w doborze lokalizacji nowo otwieranych sklepów – niezmiennie kierujemy się tu komfortem klientów dbając o ich pozytywne doświadczenia zakupowe. Jesteśmy zainteresowani przejęciami dobrych, selektywnie wybranych lokalizacji i gotowi pod względem kapitałowym. Obserwujemy na bieżąco rynek i analizujemy każdą alternatywę – mówi Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji ALDI w Polsce

Nowy koncept

Wszystkie 12 sklepów przygotowanych jest zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Średnia powierzchnia sklepów wynosi ok. 1500 m2. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklepy wyposażone są w krajalnice do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Tuż przy wejściach na klientów czekają komfortowy parkingi z uwzględnieniami dedykowanych miejsc dla rodzin z dziećmi, a także osób niepełnosprawnych. Sklepy ALDI otwarte są od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00, a w pozostałe niedziele od 10:00 do 17:30. Sieć zatrudnia kilkunastu pracowników na potrzeby nowo otwartych lokalizacji.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Oprócz Polski na 8 rynkach

ALDI w Polsce posiada 200 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

 

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych