Nowe centrum logistyczne eobuwie.pl w Rumunii

Zgodnie z zapowiedzią eobuwie.pl otworzyło nowe centrum logistyczne w Bukareszcie. To kolejny krok w intensywnym rozwoju spółki. Obiekt o powierzchni 15 tys. m kw. będzie obsługiwał kluczowe dla firmy rynki na południu Europy: Rumunię, Bułgarię i Grecję. Dzięki temu klienci mieszkający w Bukareszcie szybciej odbiorą zamówione produkty. W ramach usługi Next Business Day, będzie to możliwe już następnego dnia.

Nowa przestrzeń magazynowa pomieści około 2,6 mln sztuk produktów. W pierwszej fazie będzie to asortyment eobuwie.pl, a w przyszłości również z portfolio MODIVO. Spółce zależy na optymalizacji procesów oraz synergii w wykorzystaniu dostępnych rozwiązań.

Ważny krok w rozwoju eobuwie.pl.

– Otwarcie nowego centrum logistycznego to ważny krok w rozwoju eobuwie.pl. Do tej pory wszystkie rynki były obsługiwane przez centrum w Zielonej Górze. Powstanie przestrzeni dystrybucyjno-logistycznej w Rumunii jeszcze bardziej usprawni procesy obsługi rynków w tej części Europy. Dodatkowym atutem wybranej przez nas lokalizacji jest komfortowy dojazd do Sofii i dalej do Aten. Bułgaria i Grecja to także kluczowe dla nas regiony. Zależy nam na tym, aby coraz większej liczbie klientów z tej części Europy zagwarantować jeszcze szybsze dostawy – mówi Damian Zapłata, prezes zarządu eobuwie.pl S.A.

damian-zaplata-eobuwie

Szybkie dostawy, czyli opcja next business day (dostawa następnego dnia) to kolejny krok w zapewnieniu klientom jeszcze większej wygody w zakupach. Dzięki tej usłudze produkt kupiony przez internet, już następnego dnia trafia w ręce zamawiającego.

Eobuwie.pl S.A. w kolejnych latach będzie rozwijać centrum logistyczne w Bukareszcie – plany zakładają zwiększenie przestrzeni użytkowej nawet do 50 tys. m kw. Ponadto spółka będzie kontynuować rozbudowę obiektów logistycznych w Zielonej Górze.

40 % następnego dnia

– Zgodnie z przyjętą strategią w perspektywie do 2025 roku 40% dostaw ma być realizowanych następnego dnia od zamówienia. Rozwój zaplecza logistycznego i koncentracja na efektywnym łańcuchu dostaw są więc ważnym elementem w realizacji tych ambitnych celów – dodaje Damian Zapłata.

Prezes eobuwie.pl podkreśla także, że wszystkie inwestycje mają na celu przygotować spółkę na wzrost i zwiększenie skali biznesu, jaką w najbliższych latach planuje osiągnąć.

Lider w regionie CEE

Eobuwie.pl S.A. jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 177 tys. produktów od ponad 580 marek. Spółka działa obecnie na 17 europejskich rynkach. Z powodzeniem rozwija także własny e-commerce z modą – MODIVO.

 

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych