Grupa VRG otworzyła w Katowicach pierwszy salon Vistula w nowym koncepcie. Na powierzchni 300 metrów kwadratowych znalazło się także miejsce dla rozbudowanej kolekcji dla pań.
Po ponownym otwarciu sklep został powiększony ze 167 do 300 metrów kwadratowych. Całość kolekcji jest wyeksponowana na jednym poziomie, co jest dla Vistuli nowością.
Szeroki asortyment
– Salon będzie też wyróżniał się zdecydowanie większą dostępnością asortymentu. W odrębnej strefie prezentujemy naszą pierwszą tak rozbudowaną kolekcję dla kobiet. Aktualnie w całej sieci mamy ponad 20 sklepów z kornerem damskim. Kolejne dwa analogiczne sklepy Vistuli pojawią się w przyszłym roku – w wywiadzie dla SCF News/retailnet.pl mówił Marcin Rydz, Dyrektor d/s rozwoju w VRG.
PARTNER PORTALU
Nowe koncepty nie tylko w Vistuli
– Jeśli chodzi o Wólczankę, zawsze byliśmy w stosunkowo małych punktach a teraz jesteśmy zainteresowani większymi powierzchniami. Od maja rozwijamy nowy koncept salonu Wólczanka, pozwalający eksponować całą rosnącą kolekcję. Nasze nowe salony Wólczanki mają zupełnie nowy wystrój. Zależy nam na szerokich wejściach i możliwości eksponowania na witrynie dużego ekranu ledowego. To ważny element komunikacji wizualnej z konsumentem, który pozwala nam reagować szybko na to, co się dzieje w trendach i w naszej ofercie. Także marka W. KRUK zaprezentowała nowy koncept, o roboczej nazwie „cappuccino” – która odwołuje się do kolorystyki salonu. Pierwsze sklepy po remodelingu zostały otwarte w Galerii Warmińskiej, Plaza Lublin i w Centrum Handlowym Zakopianka. Kolejny zostanie otwarty w Zielonej Górze. Tam oprócz nowego konceptu zwiększamy też powierzchnię handlową – mówi Marcin Rydz.