Grupa CCC wzmacnia zespół w obszarze technologii

Grupa CCC kontynuuje dynamiczny rozwój w modelu platformy omnichannel. W związku z tym spółka rozpoczyna dużą kampanię rekrutacyjną. Jej celem jest pozyskanie specjalistów od technologii, w tym programistów, administratorów danych, specjalistów od cyberbezpieczeństwa oraz developerów.

– Retail jest obecnie jedną z najszybciej cyfryzujących się branż, w której co chwila pojawiają się kolejne nowinki usprawniające proces zakupowy czy poprawiające doświadczenia klientów. W CCC postrzegamy się dziś jako firma technologiczna. Duże inwestycje w tym zakresie, obejmują również pozyskanie do zespołu najbardziej utalentowanych na rynku specjalistów – mówi Adam Marciniak, Wiceprezes Zarządu ds. Technologii i Digitalizacji Grupy CCC.

Technologia, technologia, technologia

Grupa CCC mocno stawia na rozwój technologii. Już dziś posiada pokrywającą kilkanaście krajów platformę e-commerce, nowoczesne cyfrowe sklepy, zaawansowane środowisko analityczne w chmurze i szereg rozwiązań technologicznych poprawiających doświadczenia zakupowe klientów. Ogłoszona niedawno nowa strategia Grupy GO.25: Everything Fashion. Omnichannel Platform kładzie na digitalizację jeszcze większy nacisk. – Strategicznie stawiamy na rozwój unikatowych kompetencji i rozwiązań technologicznych, budując pozycje lidera wśród platform omnichannelowych w sektorze fashion w naszej części świata. Planujemy potrojenie zespołu bezpośrednio dedykowanego tym zadaniom. Stawiamy na wzrost w dużej części w oparciu o budowanie nowych rozwiązań wewnątrz organizacji, umożliwiający ich szybkie i efektywne wdrażanie oraz umacnianie naszych przewag konkurencyjnych – dodaje Marciniak.

Technologiczna rewolucja w branży retail

Obecnie trwa rekrutacja na 24 stanowiska, w tym dla developerów, analityków danych, specjalistów od budowania aplikacji w chmurze czy cyberbezpieczeństwa. Grupa chce zatrudnić nowych pracowników w ciągu kilku najbliższych miesięcy.

– Zespoły FashionTech w Grupie CCC tworzą kreatywni, zmotywowani ludzie z otwartym podejściem na nowe wyzwania. Praca w naszej firmie to duży zakres wolności twórczej, również w obszarach technologicznych. Szukamy osób, które chcą opracowywać nowe usługi dla klientów i wraz z nami rewolucjonizować branżę retail – dodaje Adam Marciniak.

 

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych