Sieć restauracji franczyzowych Sushi Kushi w 2021 roku podpisała 11 umów na nowe restauracje. Jak podała sieć, sprzedaż w tym roku wzrosła o 100 procent w porównaniu do poprzedniego okresu.
– Jeszcze w grudniu któryś z naszych sushi masterów wykona 1,5-milionową rolkę sushi — mówi Radosław Szwugier, szef rozwoju franczyzy marki Sushi Kushi. – Nie można jednak zapominać o rosnących w siłę fanach ramenu, której w tym roku sprzedało się ponad 110 tysięcy porcji. To pokazuje, że doskonale wykorzystaliśmy moment, przewidzieliśmy trendy rynkowe i konsumenckie — dodaje Szwugier.
Podwojenie obrotów i nowe lokalizacje
Sushi Kushi rozwija się w ramach franczyzy. W 2021 roku sieć powiększyła się o jedenaście nowych punktów. Wybory kulinarne Polaków, którzy coraz częściej stawiają na sushi, zdecydowanie widać w zainteresowaniu systemem franczyzowym sieci.
– Tworzenie własnych susharni w oparciu o bezpieczne podstawy, jakie oferuje franczyza Sushi Kushi to zapewnienie intratnego biznesu nawet w obliczu potencjalnych lockdownów. Ponad 80 procent naszych klientów zamawia jedzenie w systemie delivery lub z opcją odbioru własnego. Każdy dostawca średnio pokonuje 100 km dziennie — mówi Szwugier.
Sushi Kushi to sieć franczyzowa sushi barów, oferująca dania kuchni japońskiej na miejscu oraz w dostawie. Pierwszy lokal powstał pod koniec 2012 roku, przy głównej ulicy Łodzi – Piotrkowskiej. Kolejne również otwierały się w Łodzi, ale wkrótce sieć wyszła poza jej granice. Dziś franczyza Sushi Kushi jest obecna w 10 polskich miastach i liczy ponad 30 punktów franczyzowych.