W Manufakturze pierwsze w Łodzi Marc O’Polo

Międzynarodowy brand Marc O’Polo kontynuuje rozwój na polskim rynku retail. Ich pierwszy łódzki butik otworzył się w Manufakturze i został zrealizowany według najnowszego konceptu – The Scandinavian Studio.

Założona w 1967 roku w Sztokholmie marka z odzieżą i akcesoriami premium, Marc O’Polo otworzyła nowoczesny i elegancki butik w Manufakturze. Nowe miejsce ma aż 160 mkw powierzchni i jako pierwsze w Polsce zostało zaprojektowane według nowej koncepcji The Scandinavian Studio.

Decydował prestiż miejsca

– Nowy koncept to ważny krok w strategicznym rozwoju, podkreśla naszą pozycję jako zrównoważonej, wiodącej marki nowoczesnego stylu casual w globalnym segmencie premium – mówi Sara Potempa, Store Manager. We wnętrzu dominują czerń, złamana biel, a także charakterystyczna szarość marki. Minimalistycznemu wnętrzu ciepła dodają jasne, drewniane elementy.

Wybór Manufaktury na pierwszą łódzką lokalizację był nieprzypadkowy: – Kierowaliśmy się prestiżem miejsca oraz spójnością z naszymi ideami. Marc O’Polo jest oddana zasadzie zrównoważonego rozwoju i kieruje się otwartością umysłu w stawianiu sobie kolejnych wyzwań – podsumowuje Potempa. Te idee są bliskie także Manufakturze, która z chęcią wprowadza innowacyjne rozwiązania, z myślą o swoich Gościach, ale także o środowisku.

Butik Marc O’Polo znajduje się na parterze galerii handlowej Manufaktury.

Ikona pod skrzydłami APSYS

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Zarządcą Manufaktury jest APSYS, jeden  z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 25 obiektów handlowych zlokalizowanych w 16 największych miastach w kraju.