scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Smart Weekend w Pasażu Łódzkim

pasaz-lodzki-apsys

Nowe technologie rozwijają się w zawrotnym tempie i towarzyszą nam już niemal w każdym aspekcie życia. Ułatwiają codzienne czynności, umilają czas oraz wspomagają nas podczas aktywności sportowej. Idąc z duchem czasu Pasaż Łódzki przygotował w dniach 14-15 stycznia wyjątkowe wydarzenie, podczas którego odwiedzający będą mieli szanse na zdobycie niesamowitych nagród – czyli Smart Weekend. 

To idealna okazja dla miłośników aktywności fizycznej, a także tych, którzy z okazji nowego roku postanowili włączyć do swojej codziennej rutyny odrobinę sportu. W końcu styczeń to fantastyczny
moment na realizację swoich noworocznych postanowień! Dlatego w zbliżający się piątek i sobotę każdy, kto dokona zakupów na kwotę 150 złotych ma szansę odebrać smart ładowarkę lub głośnik
Bluetooth, natomiast za każde 300 złotych czekają nagrody takie jak bezprzewodowe słuchawki lub smart bandy. Zasady konkursu będą bardzo proste – wystarczy zarejestrować maksymalnie dwa
paragony w punkcie obsługi (w tym jeden na minimum 100 złotych ze sklepów Pasażu). Punkt obsługi będzie czynny w godzinach 12-20.

Konkurs dla klientów

Ale to nie koniec atrakcji przygotowanych dla klientów Pasażu Łódzkiego z okazji Smart Weekendu – na tych, którzy uwielbiają kreatywne przygody czeka dodatkowe wyzwanie na profilu galerii na Facebooku. Żeby wziąć w nim udział, wystarczy sfotografować ulubiony smart gadżet lub zrobić sobie zdjęcie w specjalnym punkcie na terenie Pasażu i podzielić się nim w komentarzu pod postem konkursowym. Do wygrania są karty podarunkowe o wysokości 100 złotych do wykorzystania w sklepach Pasażu. Konkurs trwa w dniach 11-17 stycznia.

– Cieszymy się, że razem z naszymi klientami możemy wspólnie odkrywać nowe technologie, które sprawiają, że codzienne wyzwania nabierają nowego wymiaru i stają się prostsze. Smart Weekend to idealna okazja do poszerzenia swojej wiedzy o aktualnych gadżetach, a jednocześnie zwiększenia motywacji podczas realizacji noworocznych postanowień – mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Projekty

pasaz-lodzki-apsys
park handlowy
37 100 m2
Pasaż Łódzki został otwarty 11 października 2000 roku. Ofe­r­ta Pa­­sażu Łó­dz­kiego to hi­­pe­r­ma­r­ket Au­­chan oraz pra­­wie 100 pun­k­tów mo­­do­­wych oraz…
Baza danych

Firmy

apsys-logo
developer/inwestor
Od 24 lat, Apsys projektuje i zarządza przestrzeniami handlowymi we Francji i w Polsce. Apsys rozwija innowacyjne, „szyte na miarę”…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

Codzienny newsletter kierowany jest do profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów oraz dostawców nowoczesnych usług i technologii dla rynku retail

* indicates required