Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Johan Sjöhagra, Jula: Jesteśmy w Polsce długoterminowo i nadal inwestujemy na polskim rynku

Jula, szwedzka sieć multimarketów, jesienią otworzy siedemnasty sklep w Polsce. Tym razem raj dla majsterkowiczów, profesjonalistów i wszystkich osób aktywnych powstanie w częstochowskim Parku Handlowym Dor Plaza. „Jesteśmy w Polsce długoterminowo i nadal inwestujemy na polskim rynku” – mówi Johan Sjöhagra, CEO Jula AB.

Dzięki położeniu Częstochowy, wielkości i liczbie mieszkańców Jula obejmuje swoim zasięgiem kolejną, po Krakowie, ważną część południowych regionów kraju.

Jula chce rozwijać sieć w Polsce

– Cieszymy się z otwarcia kolejnego multimarketu w Polsce, dzięki któremu mieszkańcy Częstochowy i okolic będą mieli dostęp do naszych produktów. Wierzymy, że nasza oferta spotka się z dobrym odbiorem klientów zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i w naszym sklepie internetowym – kontynuuje Johan Sjöhagra, CEO Jula AB.

– Polska jest dużym rynkiem o dużym potencjale rozwoju i chcemy tu rozwijać naszą sieć sklepów. Widzimy też, jak mocny jest „związek” pomiędzy zakupami offline i online. Coraz lepiej poznajemy naszych konsumentów i dlatego możemy im oferować produkty, które naprawdę są im potrzebne, do tego w jakości i cenie JULA. Wciąż będziemy pracować nad jeszcze bardziej atrakcyjnymi ofertami, zarówno w Polsce, jak i na innych rynkach. – mówi  Johan Sjöhagra.

W Częstochowie już jesienią

– Województwo śląskie stanowi bardzo ważny obszar w naszej ekspansji. Już we wrześniu otworzymy sklep w nowo powstającym Parku Handlowym Dor Plaza przy ulicy Drogowców. Już w tej chwili obserwujemy bardzo duże zainteresowanie naszym asortymentem, wśród mieszkańców Częstochowy i okolic, w naszym sklepie internetowym na Jula.pl. Wierzę, że Jula w Dor Plaza stanie się ulubionym miejscem zakupów dla wielu mieszkańców tego pięknego miasta. – podsumowuje Arnold Brzeziński, Country Operations Manager, Jula Poland.

Otwarcie multimarketu Jula nastąpi jesienią. Jula to multimarket ponieważ to sklep inny niż wszystkie, które poznali do tej pory Polacy. Na zakupy w nim przychodzą wszyscy: starsi i młodsi, mężczyźni i kobiety; ci, którzy chcą być samowystarczalni i szukają inspiracji. Od sprzętu fitness do pompy ciepła. Od dmuchawy do liści po wędkę. Wszyscy kreatywni i aktywni znajdą w Jula 8 odrębnych działów: narzędzia i maszyny, artykuły budowlane i farby, elektryka i oświetlenie, odzież i artykuły BHP, ogród, wypoczynek, motoryzacja oraz gospodarstwo domowe. Jula szczyci się również starannie dobranymi produktami w ramach marek własnych, niedostępnych w innych sklepach, które zdążyły wyrobić sobie renomę na wymagającym rynku skandynawskim. Co warte podkreślenia, produkty dostępne w JULA, są kupowane przez sieć od producentów bez pośredników, co przekłada się na ich atrakcyjne ceny. Już dziś można lepiej poznać ofertę Jula na stronie internetowej www.jula.pl oraz dokonać zakupów w sklepie internetowym.

Dor Plaza nie tylko z Julą

– W parku handlowym Dor Plaza zaprosiliśmy do współpracy popularne i lubiane marki, które są magnesem przyciągającym klientów. Cieszymy się zatem, że Jula otworzy swój pierwszy w Częstochowie sklep w tym właśnie projekcie, wzbogaci jego ofertę unikalnymi produktami i umocni pozycję PH Dor Plaza jako znaczącej destynacji handlowej w mieście  – mówi Michał Małecki, dyrektor działu leasingu w CREAM Property Advisors, firmie odpowiedzialnej za wynajem PH Dor Plaza.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem