Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

LANCERTO i Dżentelmeni pomagają

Bycie dżentelmenem to ponadczasowa umiejętność godzenia klasy w postępowaniu z elegancją wizerunku. Współczesny dżentelmen to osobowość pełna pasji, szlachetnych postaw i konsekwencji w działaniu. Dlatego LANCERTO po raz kolejny wsparło charytatywną akcję Kalendarz Dżentelmeni, promując inicjatywę niesienia pomocy przez szlachetnych mężczyzn dla szczególnie potrzebujących.

Całkowity dochód ze sprzedaży tegorocznej edycji kalendarza w wysokości ponad 300 tys. złotych przeznaczony jest na wsparcie działań Fundacji TVN, Fundacji Dom Aniołów Stróżów oraz Fundacji Salam Lab.

Realna pomoc potrzebującym

– Tworząc modę dla współczesnych mężczyzn mamy świadomość, że wpływamy na ich wizerunek ale równocześnie jesteśmy przekonani, że prawdziwy dżentelmen to nie tylko elegancja i dobrze skompletowana garderoba. To człowiek aktywny, o wielkim sercu, gotowy angażować się w pomoc i dążący skutecznie do celu. Akcja Kalendarz Dżentelmenów pozwala nam połączyć promocję męskiego szyku z najważniejszymi wartościami i realnie pomagać potrzebującym. Jesteśmy dumni z każdej cegiełki  – podsumowuje udział w akcji Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.

R E K L A M A

Kalendarz Dżentelmeni 2022, to już dwunasta edycja projektu, dzięki któremu udało się zebrać i przekazać ponad 8 milionów złotych potrzebującym. LANCERTO zaangażowało się w akcję już po raz drugi. Kalendarze dostępne były dla zainteresowanych we wszystkich sklepach stacjonarnych marki oraz w sklepie internetowym www.lancerto.com. Akcję wspierała dodatkowo telewizyjna kampania reklamowa oraz działania w social mediach marki i bohaterów kalendarza.

LANCERTO, jako główny partner akcji, ubrało w nienaganne zestawy wszystkich bohaterów sesji: aktorów, sportowców, influencerów i muzyków. Wszystkie garnitury, koszule i dodatki, zgodnie
z najlepszymi tradycjami krawiectwa, dopasowane zostały do indywidualnych potrzeb modeli.

DOZA4235

W Kalendarzu Dżentelmeni 2022 wystąpiło 14 znanych mężczyzn, którzy w przestrzeniach Elektrowni Powiśle pozowali do zdjęć przed obiektywem znakomitej polskiej fotografki Marty Wojtal. Bohaterami kalendarza zostali: Jakub Wesołowski, Michał Mikołajczak, Nikodem Rozbicki, Rafał Zawierucha, Mateusz Janicki, Janusz Chabior, Mateusz Gessler, Ralph Kaminski, Karol Gązwa – Blowek, Piotr Głowacki, Maciej Musiał, Jan Dąbrowski, Piotr Stramowski, Bartosz Zmarzlik.

Innowacyjny styl i wysoka jakość

LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji.

LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.