Już wkrótce nowy sklep TK Maxx pojawi się w Gemini Park w Tarnowie. Lokal będzie miał powierzchnię ponad 2100 m kw.
TK Maxx to europejska sieć sklepów działająca w oparciu o model off-price, który polega na sprzedaży znanych marek w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Sieć wyróżnia niezwykle szeroka i zróżnicowana oferta, w której znaleźć można ubrania damskie, męskie i dziecięce, a także obuwie, akcesoria i produkty do domu. W propozycji sieci nie brakuje wschodzących marek, jak i doskonale znanych topowych brandów, w tym tych z metką słynnych projektantów.
– Rozwój oferty Gemini Park w oparciu o unikalne marki, a także sklepy lokalnie dostępne wyłącznie w naszym obiekcie jest naszym leasingowych priorytetem. Pozwala nam to na budowanie jeszcze większej przewagi rynkowej obiektu, a także na tworzenie wyjątkowych destynacji zakupowych, które przyciągają klientów nie tylko z Tarnowa, ale z całej Małopolski – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.
– Planowane otwarcie TK Maxx idealnie wpisuje się w tę strategię, wzmacniając wizerunek Gemini Park jako stale rozwijającego się centrum modowo-lifestylowego, atrakcyjnego zarówno dla dużych, międzynarodowych sieci, szukających godnego zaufania partnera, jak i dla klientów poszukujących mody w najlepszym wydaniu – dodaje.
– Oferta Gemini Park rozwija się niezwykle dynamicznie. Dziś mocno skupiamy się na modzie jako fundamencie tutejszego tenant-mixu, jednocześnie jednak sięgamy przy tym po marki, które dopasowują się do aspirującego klienta Gemini Park, spragnionego nowości, ale także dostępu do najlepszych brandów znanych z największych galerii w Polsce. 100% ostatnich umów zawarliśmy z nowymi na naszym rynku markami, które dostrzegły olbrzymi potencjał regionu. To ogromy sukces – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.
PARTNER PORTALU
Po stronie Gemini Park Tarnów proces negocjacji umowy najmu wspierał adwokat Paweł Szulc z Kancelarii KPRF Law Office. – Umowa najmu została zawarta na wiele lat z opcją jej dodatkowego przedłużenia, co wymaga zaimplementowania odpowiednich regulacji, na okoliczność nowych wyzwań rynkowych w przyszłości. Przy tak znaczących podmiotach rynku retailowego, cele stron niewątpliwie się zazębiają, a zatem w procesie negocjacji kluczowe jest wypracowanie kompromisu, który pozwoli w bezpieczny i płynny sposób realizować te cele, co w rezultacie przyniesie wymierne korzyści dla obydwu podmiotów jako partnerów biznesowych realizujących wspólne a nie rozbieżne cele – tłumaczy.