Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Wpadaj.pl. pomaga salonom sprzedaży zdobyć więcej klientów i zwiększyć dochód

Bridge Solutions Hub S.A. wprowadził w swojej aplikacji Wpadja.pl kolejne funkcje, które mają na celu jeszcze bardziej uprościć prowadzenie biznesu w branży health & beauty. Wpadaj.pl to innowacyjna aplikacja, która stanowi wsparcie dla branży health & beauty. Darmowy kalendarz i funkcjonalny łatwy w obsłudze system odpowiada na potrzeby branży w trudnych i zmieniających się czasach.

– Jedną z takich zmian jest wdrożenie systemu płatności na Wpadaj.pl. Od teraz salony mają możliwość pobierania opłat za swoje usługi (Blik, karty, przelewy), pobierania zaliczek od klientów za zarezerwowaną usługę oraz mogą sprzedawać Voucherów do salonu. Takie rozwiązanie pomaga salonom korzystającym z aplikacji zdobyć więcej klientów i zwiększyć dochód – mówi Karol Wilczko, Deputy CEO/COO, Bridge Solutions Hub S.A

Jednocześnie użytkownik aplikacji Wpadaj.pl, będzie mógł bezproblemowo opłacić zarezerwowaną usługę kartą lub Blikiem lub kupić Voucher do konkretnego salonu dla siebie albo na prezent bliskiej osobie.

Salony zaczęły aktywnie korzystać z nowej funkcji i dodają do swojej oferty bony podarunkowe.

Kolejną pozytywną wiadomością dla salonów i użytkowników jest pojawienia się aplikacji w Appstore w dwóch wersjach. Pierwsza – „Wpadaj.pl” dla klientów, druga – „Wpadaj.Biz” dla przedsiębiorców z branży health & beauty.

Teraz posiadacze urządzeń Apple (iphone’y i tablety) mogą pobierać aplikację na komórkę lub tablety i korzystać z jej jeszcze bardziej wygodnie niż do tej pory.

Połączenie technologii i marketingu

Bridge Solutions Hub S.A. to dynamiczna spółka technologiczno-marketingowa, która dysponuje odpowiednim zapleczem ludzkim oraz know-how pozwalającym na stabilny rozwój własnych projektów e-commerce oraz tworzenia aplikacji jako software house dla podmiotów zewnętrznych. Firma tworzy aplikacje we własnym zakresie oraz inwestuje w ciekawe projekty zewnętrzne, na różnym etapie rozwoju, z obszaru: e-commerce, marketplace, deep tech i nie tylko.

Jako software house Bridge Solutions Hub S.A. specjalizuje się w aplikacjach mobilnych tworzonych w nowoczesnych technologiach.

Jednocześnie cały czas działa również jako dom mediowy pod marką Bridge Media, który posiada zintegrowaną ofertę Marketingu 360. Największy nacisk kładzie na nowoczesne dziedziny, jak Performance Marketing oraz Automated Marketing.