Jezierski będzie odpowiedzialny za stworzenie strategii handlu zintegrowanego wielokanałowo oraz implementację rozwiązań klientocentrycznych. Zapewni spójne doświadczenia zakupowe konsumentom bez względu na to, z którego kanału korzystają, bazując na swoim bogatym doświadczeniu w e-commerce.
Specjalista od zadań specjalnych
– Konrad łączy odważną wizję z doświadczeniem transformacji digitalowej. Tu nie chodzi wyłącznie o e-commerce i spójność wielokanałową. To człowiek, który firmę obuwniczą przekształcił w nowoczesną spółkę z fashiontechu – mówi Wojciech Kiestrzyń, Prezes Zarządu Sklepów Komfort SA, który osobiście był zaangażowany w proces rekrutacji Jezierskiego. – Wierzę, że jest właściwą osobą, która ma nie tylko ambicje i motywację, ale przede wszystkim determinację do przeprowadzenia rewolucji w doświadczeniu zakupowym naszych Klientów – dodaje Kiestrzyń.
Remont stanie się przyjemnością
– Stworzenie omnichannelowej firmy z kategorii home deco, która kompleksowo może zaadresować potrzeby Klienta – to jest niewątpliwie wyzwanie. Na rynku nie ma takiej firmy, jaką wkrótce stanie się Komfort. Cieszę się, że jako osoba odpowiedzialna za wdrożenie nowoczesnych procesów przyczynię się do tego, aby remont stał się przyjemnością. Realizacja tego celu to prawdziwie fascynujące wyzwanie – przyznaje Konrad Jezierski
Prywatnie Konrad jest pasjonatem motoryzacji i nowych technologii, uwielbia dobrą kuchnię, a wolny czas najchętniej spędza podróżując na dwóch kołach.