Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

W Lidl Polska już ponad 400 produktów z oznaczeniem dotyczącym segregacji odpadów

Lidl Polska wraz z Fundacją WWF Polska wspólnie edukują na temat recyklingu oraz ponownego wykorzystania opakowań. Segregowanie odpadów – szczególnie gdy nie wiemy, do którego pojemnika wrzucić opakowanie po produkcie – może sprawić pewne trudności.

W tym celu Lidl Polska zamieszcza na opakowaniach specjalne oznaczenia, które pomagają w łatwym oraz efektywnym segregowaniu odpadów.

Ponad 400 produktów posiada nowe piktogramy

Recykling odpadów zaczyna się już w naszych domach. Poprawnie przeprowadzona segregacja pozwala na uzyskanie najbardziej pełnowartościowego surowca i jego ponowne
wykorzystanie. Jednak by efektywnie rozdzielać odpady, powinniśmy najpierw wrzucić je do odpowiedniego pojemnika do segregacji. Źle wrzucony produkt po prostu nie zostanie poddany
recyklingowi.

Aby ułatwić klientom segregowanie odpadów, Lidl Polska zamieszcza specjalne oznaczenia na opakowaniach produktów marek własnych. Wystarczy spojrzeć na ikonę, a segregowanie stanie się proste – znajdziemy krótką instrukcję podpowiadającą, do którego pojemnika mamy wrzucić opakowanie. Obecnie w sklepach Lidl Polska znajdziemy już ponad 400 produktów z nowymi piktogramami, a ich liczba ma dalej sukcesywnie się zwiększać.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Zrównoważona konsumpcja zasobów

– Przedsiębiorstwa mają ogromny wpływ na środowisko naturalne, dlatego powinny podejmować działania, które je chronią oraz zapewniają zrównoważoną konsumpcję zasobów. Cieszymy się, że firma Lidl Polska podejmuje proekologiczne działania. Umieszczenie piktogramów ułatwiających recykling odpadów jest praktycznym i potrzebnym „na wczoraj” rozwiązaniem, ponieważ dzięki prawidłowej segregacji, odzyskamy jak najwięcej surowca, który da się wykorzystać ponownie – komentuje Katarzyna Karpa- Świderek, Rzeczniczka Prasowa WWF Polska.