Action zdobywa nowe rynki

Action, szybko rozwijająca się sieć dyskontów niespożywczych, otwiera dziś swój pierwszy sklep w Hiszpanii w Gironie. To kolejny rynek, na którym działa Action. Obecnie Action posiada ponad 2 000 sklepów w 10 krajach Europy.

Koncepcja handlowa Action sprawdziła się już w dziewięciu krajach: Holandii, Belgii, Luksemburgu, Niemczech, Austrii, Polsce, Francji, Czechach i Włoszech. Teraz Action debiutuje w dziesiątym kraju.

– Hiszpania jest dla nas bardzo interesującym rynkiem znajdującym się blisko tych, na których już działamy i może być łatwo zintegrowana z naszym łańcuchem dostaw. To silny gospodarczo kraj z dobrą infrastrukturą, a hiszpańscy klienci są zazwyczaj świadomi kosztów, jednocześnie ceniąc sobie dobrą jakość produktów. Dlatego wierzymy, że przyjmą nasz koncept, wyróżniający się niskimi cenami oraz zaskakującą i dynamicznie zmieniającą się gamą produktów Action – mówi Hajir Hajji, prezes Action.

Action oferuje szeroki asortyment ponad 6000 produktów w niskich cenach – co najmniej 1500 z nich będzie kosztować mniej niż 2 euro. Zaskoczenie jest kluczowym elementem zakupów w sklepach Action. Teraz hiszpańscy klienci będą mogli doświadczyć tej ekscytacji na własnej skórze: dwie trzecie asortymentu stale się zmienia, a co tydzień wprowadzanych jest ponad 150 nowych pozycji. Asortyment, obejmujący produkty ponad 350 znanych marek oraz ponad 70 marek własnych, składa się z 14 kategorii: dekoracje, majsterkowanie, zabawki i rozrywka, artykuły papiernicze i hobbystyczne, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród i przestrzeń, pranie i sprzątanie, zwierzęta domowe, sport, odzież i bielizna.

– Girona jest idealnym miejscem na start Action na hiszpańskim rynku. W ciągu najbliższych kilku tygodni otworzymy kilka nowych sklepów w Katalonii, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów – komentuje Monique Groeneveld, general manager start-up countries, która obecnie odpowiada za rozwój sieci w Hiszpanii.

Zrównoważony rozwój Action

Zrównoważone zaopatrzenie i produkty są kluczowym elementem przyszłości oraz rozwoju Action. Sieć ma prosty, skuteczny model biznesowy, który łączy jakość i wytwarzane w zrównoważony sposób produkty z niskimi cenami. W efekcie na sklepowych półkach dynamicznie zwiększa się ich liczba. Action niezmiennie poprawia jakość i odpowiedzialność zarówno swoich produktów, jak i sklepów. Do końca 2022 roku wszystkie sklepy Action będą działać w 100% w oparciu o energię odnawialną. Placówka otwarta dziś w Gironie wykorzystuje bez wyjątku oświetlenie LED i inteligentne liczniki, aby zmniejszyć zużycie energii. Action przedstawi swoje zaktualizowane cele w zakresie zrównoważonego rozwoju w 2022 roku.

O Action

Action to najszybciej rozwijający się w Europie dyskont niespożywczy, zapewniający stale zmieniającą się, różnorodną ofertę około 6000 produktów w ponad 2000 sklepów, ponad 11 milionom klientów każdego tygodnia. Ponadto w każdym tygodniu kolejne 8 milionów konsumentów odwiedza stronę internetową Action.com. Action zatrudnia ponad 65 000 osób ponad 130 różnych narodowości, w 10 krajach.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych