Manufaktura wzmacnia ofertę gastronomiczną

Dla wielu marek Manufaktura to miejsce, w którym wypada być i które korzystnie wpływa na postrzeganie brandu, tym samym podnosząc jego wartość, szczególnie jeśli chodzi o młode marki. Tak jest również w przypadku R&D Tea, która właśnie otworzyła swój lokal na rynku Manufaktury.

R&D Tea to specjaliści od azjatyckich herbat, parzonych na oryginalnych składnikach sprowadzanych z Tajwanu. Marka swoją działalność rozpoczęła w Budapeszcie, a teraz kontynuuje europejską ekspansję. W portfolio ma już 16 lokali, w tym 3 w Polsce. Do tego grona dołączył właśnie spot w Manufakturze.

R E K L A M A

Podstawą menu są różnorodne napoje, które przyrządza się na bazie aromatycznej herbaty. Do niej dobiera się dodatki – charakterystyczne kulki tapioki, syropy, popularną teraz matcha czy… waniliowy budyń. Choć oferta brzmi egzotycznie, zyskała sobie wiernych fanów.

– Nasi Goście cenią sobie oryginalność, a przy tym wysoką jakość i autentyczność oferowanych przez nas produktów. Dlatego chętnie do nas wracają i z ciekawością próbują nowych połączeń i smaków. – podkreśla przedstawicielka marki, Jana Dang.

Oferta gastronomiczna Manufaktury ciągle się powiększa, dzięki czemu Goście mają możliwość spróbowania potraw z niemalże całego świata. R&D Tea przybliży smaki dalekiej Azji, a to wszystko w duchu zero waste – napoje można kupić w papierowych opakowaniach, a kubek plastikowy zamienić na ten wielokrotnego użytku. Na miejscu dostępne są także metalowe słomki i inne gadżety. Podejmowanie takich kroków idealnie wpisuje się w postawę Manufaktury, która wprowadza różnorodne rozwiązania mające na celu zmniejszenie jej oddziaływania na środowisko.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

R&D Tea znajduje się w kiosku na rynku Manufaktury, obok budynku Elektrowni.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych