Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Filarem Maxi Zoo są ludzie

Dla Maxi Zoo Polska – lidera rynku sklepów dla zwierząt – od początku istnienia na polskim rynku najważniejsi byli ludzie. Każdy nowo otwarty sklep to nowe miejsca pracy, umowy bez okresu próbnego, co zapewnia poczucie bezpieczeństwa w tak trudnych czasach. Maxi Zoo wzięło również udział w akcji społecznej #niezwalniajmy, a ostatni rok to 16 nowych sklepów, co przełożyło się na zatrudnienie dla setki osób.

Rok 2021 to kolejne dwanaście miesięcy, które upłynęły pod znakiem pandemii. W tym też roku dział Human Resources w Maxi Zoo zmienił nazwę na People. To doskonale obrazuje podejście firmy do pracowników – nie zasoby, po prostu ludzie – ważni i bezcenni.

– Kluczowym celem Działu People jest budowanie zespołu utalentowanych pracowników, prawdziwych pasjonatów branży zoologicznej. Zatrudnianie ich, rozwijanie i utrzymanie w ramach struktury firmowej. Sądzę, że rok 2021 to dobrze spożytkowany czas we wszystkich wymienionych obszarach. Zeszły rok, to 98 nowych miejsc pracy i aż 65 awansów wewnętrznych! To najlepszy dowód, że Maxi Zoo jest stabilnym pracodawcą, stwarzającym realne możliwości budowania rozwiązań biznesowych i osiągania założonych planów zawodowych. Ten rok stawia przed nami kolejne wyzwania, przed nami otwarcia 25 sklepów, a co za tym idzie – możliwości tworzenia nowych, wspaniałych zespołów i awansów dla pracowników z potencjałem – powiedziała Sylwia Izabela Swaczyna, People Department Manager.

Sylwia Izabela Swaczyna People Department Manager_

Maxi Zoo to firma, która zatrudnia w swoich strukturach przedstawicieli każdego pokolenia, a w procesie rekrutacji zwraca uwagę przede wszystkim na kompetencje, stosunek do zwierząt i dopasowanie do DNA firmy. W spółce nie ma różnic w awansowaniu, rozwoju zawodowym i pełnieniu funkcji liderskich pomiędzy kobietami i mężczyznami, tak samo wygląda kwestia płac.

– Niezwykle istotnym punktem w rozwoju naszych pracowników są szkolenia – wszyscy mają dostęp do platformy szkoleniowej z wiedzą na temat produktów i obsługi klienta. Razem z Franklin Covey Polska wzmocniliśmy i ujednoliciliśmy poziom przywództwa naszej organizacji, korzystając z rozwiązań jakie oferowała nam platforma AAP szkoleń szytych na miarę. Dodatkowo organizowane są szkolenia wewnętrzne, wzmacniające kompetencje osób pracujących zarówno w sklepach, jak i w biurze. Dzięki precyzyjnie określonym ścieżkom rozwoju każdy ma możliwość, by po spełnieniu określonych wymagań, zdobyć awans wewnętrzny. Sprzyja temu wewnętrzny proces ocen okresowych oraz Development Center – dodała Sylwia Izabela Swaczyna. 52% uczestników programu Development Center 2021 otrzymało już awanse stanowiskowe.

Maxi Zoo oferuje swoim pracownikom szereg konkursów sprzedażowych z nagrodami oraz liczne benefity – prywatną opiekę medyczną, owoce, możliwość korzystania z karty sportowej lub platformy on-line wspierającej kondycję fizyczną i psychiczną, dodatkowe dni wolne od pracy za wolontariat i za staż pracy. Firma szczególnie dba o atmosferę w miejscu pracy – niezależnie od tego, czy jest to biuro czy sklep. Wszyscy pracownicy, po spełnieniu określonych warunków, mogą przyprowadzać swoje zwierzęta. To pozytywnie wpływa na nastrój, nie tylko ludzi, ale też czworonożnych przyjaciół, które nie muszą w samotności oczekiwać na powrót opiekunów do domu.

– W Maxi Zoo jestem od momentu powstania i z dumą obserwuję, jak wspaniali ludzie ze mną pracują. Udało nam się stworzyć zespół profesjonalistów o wielkich sercach, otwartych na potrzeby ludzi i zwierząt. Co ważne, lubimy się między sobą, a polityka otwartych drzwi ułatwia komunikację na każdym szczeblu. Elastyczne grafiki, szeroka oferta bonusów i możliwość przychodzenia do pracy ze swoim pupilem wyróżniają nas pozytywnie na tle innych firm. Dla nas naprawdę liczą się ludzie – podkreślił Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.

Ze względu na bardzo szybki rozwój sieci, firma stale prowadzi rekrutacje na różne stanowiska, w wielu miastach Polski. Każdy nowo otwarty sklep to nowe miejsca pracy, możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie o najwyższych standardach zatrudnienia. Warto sprawdzać aktualne oferty – może wymarzona praca czeka właśnie na Ciebie!

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników