Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Popularne marki wybierają Focus Mall Zielona Góra

Pierwszy w Zielonej Górze salon iSpot Apple Premium Reseller, HalfPrice, Pitbull West Coast, Big Star, nowy butik jubilerskiej marki Tous, salon W. Kruk w nowym koncepcie a także Studio Planowania IKEA – Focus Mall Zielona Góra po rozbudowie cieszy się rosnącym zainteresowaniem najemców.

Od oficjalnego otwarcia nowej części w sierpniu ub.r. Focus Mall każdego miesiąca wzmacnia swój tenant-mix. Tuż przed końcem roku 2021 salon w Zielonej Górze otworzyła znana z oryginalnej biżuterii marka Tous z popularnym na świecie motywem misia – symbolu czułości i miłości. Na przeniesienie do bardziej przestronnego lokalu zdecydowała się również marka W. KRUK. Pod koniec stycznia w galerii rozpoczął działalność salon iSpot, największy reseller marki Apple w Polsce.

W odpowiedzi na oczekiwania klientów

– Wsłuchujemy się w sugestie naszych klientów i odpowiadamy na ich potrzeby, dbając o szeroki wachlarz uzupełniających się marek i różnorodną ofertę gastronomiczną. Atrakcyjny tenant-mix jest jednym z gwarantów popularności Focus Mall – komentuje Marta Radziwoń, dyrektor centrum handlowego Focus Mall Zielona Góra.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

W ostatnim czasie do grona najemców dołączyły kolejne marki odzieżowe i obuwnicze. W centrum otworzył się sklep marki Pitbull West Coast, oferujący szeroki asortyment odzieży sportowej i treningowej. Ponownie w Focus Mall można zrobić zakupy w salonie odzieżowym Big Star i skorzystać z bogatej oferty duńskiej marki ECCO. Do grona najemców galerii Focus Mall dołączył także sklep Poupee MARYLIN z kolekcją luksusowej bielizny tworzonej m.in. na bazie francuskich koronek. Wkrótce otwarty zostanie nowy sklep marki Wólczanka znanej z klasycznych wzorów mody męskiej i damskiej tworzonych w oparciu o najnowsze trendy. Do grona marek modowych dołączy również JD Sports, oferujący bogatą kolekcję topowych marek dla miłośników mody streetwear, stylu outdoor i athleisure.

Debiuty z ostatnich miesięcy w centrum handlowym to także salon optyczny Fielmann i Studio Planowania IKEA. Nowy salon w Focus Mall w najbliższym czasie otworzy optyk Kodano. Będzie to pierwszy salon tej marki w Zielonej Górze. Już niebawem do obecnych w galerii znanych i lubianych biur podróży Rainbow Tours i TUI, dołączy jeden z największych touroperatorów w Polsce Coral Travel.

– Cieszę się, że nasz obiekt przyciąga znane i lubiane marki, takie jak Tous czy iSpot Apple Premium Reseller. Ich salony świetnie uzupełniają dotychczasowe portfolio najemców centrum. Większość, to pierwsze sklepy tych marek w Zielonej Górze i okolicach – dodaje Marta Radziwoń.

Coraz mocniejsza oferta gastronomiczna

Na klientów czeka też nowa przestronna strefa food court, a wraz z nią, wzbogacona oferta gastronomiczna.

Do obecnych, znanych sieci restauracyjnych, dołączył oferujący dania kuchni europejskiej z elementami kuchni świata Olimp i sieć Berlin Doner Kebap. W najbliższym czasie w zielonogórskim centrum handlowym otworzą się Express Oriental, restauracja stworzona z miłości do smaków Azji i Pasibus z kuchnią inspirowaną jedzeniem typu street food. Poszerzy się też oferta kawiarni. Do Starbucks, cukierni Karpicko
i Tchibo dołączy lodziarnio-kawiarnia Grycan-Lody od Pokoleń oraz cukiernia Dolce Vita, które do tej pory działały wyłącznie na stoiskach.

Bogata oferta handlowa

Focus Mall Zielona Góra to nowoczesne centrum handlowe wybudowane w samym centrum miasta w zabytkowych wnętrzach dawnej fabryki Polskiej Wełny, jednego z najważniejszych symboli miasta. Na pofabrycznych terenach Polskiej Wełny powstało wielofunkcyjne centrum handlowe, gdzie historia spotyka się z nowoczesnością. Architektura galerii idealnie wpisuje się w istniejący krajobraz miejski i integruje z tkanką miejską. Dwukondygnacyjny budynek oferuje bogate zaplecze rozrywkowe, usługowe, rekreacyjne i handlowe. Na 44 tys. mkw. powierzchni najmu, oprócz wiodących marek modowych takich jak: Tk Maxx, H&M, Half Price, CCC, Eobuwie.pl & Modivo, Tous, Bershka, Guess, Kappahl, Deichmann, 4F znajdziemy też ofertę sklepów: Smyk, Empik, Media Markt czy Carrefour. W galerii są także obecne perfumerie Douglas i Sephora oraz lubiane sieci drogeryjne Rossmann i Hebe. Portfolio najemców uzupełniają punkty usługowe, oferta lokalnych przedsiębiorców, 9-salowe kino Cinema City oraz bogata strefa foodcourt. Do dyspozycji gości są nowoczesne parkingi z blisko 1300 miejscami postojowymi. Właścicielem Focus Mall Zielona Góra jest NEPI Rockcastle sp. z o.o., obiektem zarządza Apsys Polska.