eobuwie.pl i MODIVO otwierają koncept w Radomiu

Marki eobuwie.pl i MODIVO otworzyły swój pierwszy salon w Radomiu.  Polskie multibrandy zapraszają do świata mody, piękna i stylu, pełnego nowoczesnych oraz innowacyjnych rozwiązań.

 Unikatowy koncept proponuje produkty z oferty obu sklepów, dzięki czemu w jednym miejscu można łatwo skompletować całą stylizację. To pierwszy na mapie miasta sklep przyszłości, dzięki któremu mieszkańcy mogą odkryć jakie korzyści niesie ze sobą połączenie świata offline i online!

Na klientów czeka ponad 10 000 produktów dostępnych od ręki oraz dostarczanych w 3 minuty od zamówienia w sklepie, pełna oferta online, a także możliwość skorzystania z popularnych usług: esize.me (skaner 3D, który umożliwia właściwe dopasowanie obuwia). Produkty z oferty MODIVO można zarezerwować online na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej, a w sklepie przymierzyć w interaktywnej przymierzalni i zdecydować o usłudze. Salon eobuwie.pl i MODIVO łączy portfolio kilkuset marek z segmentów premium, sport, czy casual. Wśród nich znajdują się m.in. Guess, Calvin Klein, Pinko, Adidas, Fila, czy Nike.

 Radomski salon zajmuje ponad 700 metrów kwadratowych, z czego sala sprzedaży zajmuje 250. Przestrzeń jest w pełni zdigitalizowana. Dla klientów przygotowano 38 stanowisk z tabletami, 2 skanery esize.me oraz 4 interaktywne przymierzalnie MODIVO, w których umożliwiono m.in. sterowanie oświetleniem oraz zamawianie kolejnych rozmiarów i produktów. Na miejscu w zakupach pomaga robot humanoidalny Pepper – nietypowy asystent sprzedaży. Urządzenie rozpoznaje emocje, służy radą, opowiada o koncepcie sklepu, a nawet pomaga w odbiorze zamówienia internetowego.

 To już kolejny koncept brandów. Pozostałe salony eobuwie.pl i MODIVO znajdują się m.in. w Galerii Młociny w Warszawie, Bonarce w Krakowie oraz Galerii Novy Smichov w Pradze.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych