Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Nhood Polska rozwija nową usługę dla właścicieli nieruchomości

Nhood Polska rozszerza działalność agencyjną w zakresie komercjalizacji i zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Obecnie firma świadczy usługi agencyjne na rzecz kilkudziesięciu obiektów w całym kraju i planuje rozwój portfolio klientów. Zespołem oferującym szeroki zakres usług świadczonych na rzecz właścicieli obiektów kieruje Anna Ratajczak, Senior Leasing Manager w Nhood Polska.

Obecnie Nhood Polska oferuje usługi agencyjne na rzecz 28 obiektów handlowych należących do spółki Auchan o łącznej powierzchni handlowej ponad 47 tys. mkw. Są to centra handlowe zlokalizowane w 24 miastach na terenie całego kraju. Obiekty charakteryzuje dobra lokalizacja, szeroka strefa zasięgu, a także wysoka lojalność klientów. Zespół Nhood Polska z sukcesami obsługuje te centra handlowe w zakresie mandatu agencyjnego od 2019 roku.

Zespół ekspertów zarządzania nieruchomościami

Na czele zespołu specjalistów Nhood Polska dedykowanego do obsługi agencyjnej stoi Anna Ratajczak, Senior Leasing Manager w Nhood Polska. Anna Ratajczak ma wieloletnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych. Z firmą Nhood Polska, a wcześniej z Ceetrus Polska, związana jest od 2016 roku, gdy dołączyła do działu komercjalizacji. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w działach komercjalizacji takich firm, jak Klepierre, IKEA oraz MGS Retail Services.

R E K L A M A

– Nasz zespół tworzą specjaliści o bogatym doświadczeniu na rynku nieruchomości komercyjnych, dlatego możemy zapewnić naszym wymagającym klientom profesjonalne usługi, które odciążą ich w zakresie współpracy z najemcami prowadzącymi biznes w ich obiektach. Nasza oferta obejmuje opracowanie strategii wynajmu obiektu, pozyskiwanie nowych najemców, negocjacje umów najmu powierzchni handlowych, bieżącą obsługę najemców, jak również pilotaż techniczny – mówi Anna Ratajczak, Senior Leasing Manager w Nhood Polska.

Bogate portfolio usług

Zadaniem zespołu Nhood odpowiedzialnego za obsługę agencyjną, oprócz wieloaspektowej współpracy z najemcami, jest wzbogacanie oferty centrów handlowych i wzmocnienie ich pozycji na rynku, co pozytywnie wpłynie na zainteresowanie nowych klientów i wzrost odwiedzalności.