Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Sieć sklepów Stokrotka usprawnia logistykę

Sieć sklepów Stokrotka i Frigo Logistics nawiązały właśnie współpracę w zakresie magazynowania i transportu produktów mrożonych, wprost z centrum dystrybucyjnego w Radomsku.

Frigo Logistics będzie obsługiwać wszystkie 815 sklepów Stokrotki, zlokalizowanych w całej Polsce. Start obsługi pierwszych punktów rozpoczął się na początku marca. Umowa zawarta na okres 5 lat.

– Stokrotka rozwija się bardzo dynamicznie, w ubiegłym roku otworzyliśmy 102 sklepy. W tym roku planujemy jeszcze przyspieszyć nasze prace i dołączyć do sieci około 150 nowych placówek. Biorąc pod uwagę taki kierunek działań, zdecydowaliśmy się na rozwój systemu transportu i magazynowania produktów mrożonych. Poszukiwaliśmy partnera kładącego szczególny nacisk na jakość realizowanych usług oraz gwarantującego najwyższy poziom działalności operacyjnej. Podjęliśmy więc decyzję o rozpoczęciu współpracy z firmą Frigo Logistics, z którą wspólnie zapewnimy klientom Stokrotki najwyższy poziom obsługi – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki, dyrektor sprzedaży i marketingu.

– Logistyka produktów mrożonych wymaga odpowiedniego zaplecza technologicznego i organizacji, szczególnie jeśli ma objąć tak dużą liczbę sklepów, jak w przypadku sieci Stokrotka. Jestem przekonany, że mamy przed sobą długą i owocną współpracę – mówi Kris Verbruggen, Prezes firmy Frigo Logistics.

815 sklepów pod szyldem Stokrotki

Stokrotka to nowoczesna sieć handlowa z bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstała w 1994 roku w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 800 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Stokrotka rozwija się bardzo dynamicznie, otwiera ponad 100 sklepów rocznie w formatach: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express. Sieć prowadzi także sklep internetowy i jest sprawdzonym partnerem w biznesie dla franczyzobiorców. Spółka posiada nowoczesne centra dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych w całej Polsce. Od 2018 r. Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima. Stokrotka proponuje klientom szeroką ofertę asortymentową w atrakcyjnych cenach, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże, produkty od lokalnych dostawców, a także produkty marki własnej.