Amazon.pl wprowadza Amazon Super

Amazon.pl uruchamia w Polsce Amazon Super. Program ułatwia zakupy niezbędnych produktów codziennego użytku, takich jak np. artykuły gospodarstwa domowego, higieny osobistej, produkty dla zwierząt, jak również książki, zabawki, elektronika, artykuły biurowe, oferując atrakcyjne ceny. Wszyscy klienci mogą wybierać spośród tysięcy produktów i otrzymują 5% zniżki przy wyborze od 5 do 20 produktów z kategorii „Super”, natomiast klienci Prime mogą skorzystać z 10% zniżki przy zakupie od 10 do 20 produktów objętych programem.

– Rok po uruchomieniu Amazon.pl i wprowadzeniu kilka miesięcy później Prime jesteśmy niezwykle zadowoleni z tego, jak ciepło przyjęli nas klienci w Polsce. Polska jest dla nas bardzo ważnym krajem i planujemy kontynuować inwestycje w nadchodzących latach, starając się zapewnić klientom jeszcze większy wybór produktów w atrakcyjnych cenach, oraz jeszcze wygodniejszą i szybszą dostawę. Cieszymy się, że możemy udostępnić Amazon Super, pozwalając klientom zaoszczędzić przy zakupie produktów codziennego użytku. Polska jest jednym z pierwszych krajów na świecie, w których Amazon wprowadził ten nowy program – powiedział Mourad Taoufiki, dyrektor generalny Amazon.pl.Klienci 

Amazon zyskują dostęp do tysięcy produktów „Super”, które są oznaczone na stronach wyszukiwania, stronie szczegółowych informacji o produkcie i w koszyku. Specjalna strona programu na Amazon.pl pomaga odkrywać nowe produky i ułatwia ponowne zamówienia. 

Klienci znajdą tam objęte programem produkty znanych światowych marek (Bosch, Lego, Nivea, Philips, Vileda, czy Yankee Candle), a także polskich przedsiębiorców, takich jak np. Bakalland, Bambino, Bielenda, Delecta, Dermika, Gerlach czy Trefl.

Klienci w Polsce mogą wygodnie robić zakupy z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie, z łatwym procesem zwrotów i obsługą klienta w języku polskim za pośrednictwem aplikacji mobilnej Amazon oraz poprzez przeglądarki internetowe. Mogą również w prosty sposób przeglądać ciągle powiększającą się ofertę, czytać opinie klientów z całego świata, wyświetlać spersonalizowane rekomendacje, tworzyć listy zakupów i śledzić swoje zamówienia. Do wyboru mają płatności za pomocą kart Visa, Mastercard oraz za pośrednictwem usług Przelewy24 i BLIK.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych