Nowa wyspa handlowa Neonail w Galerii Mokotów

Rynkowy lider w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci – marka NEONAIL, prezentuje punkt sprzedaży w galeriach handlowych w zupełnie nowym formacie ekspozycyjnym. Od marca można go odwiedzać w Galerii Mokotów w Warszawie. Jest to pierwsza wyspa w nowym formacie nawiązującym do aktualnych trendów i designu w duchu eco. Wyspa urzeka modnym wzornictwem w naturalnym stylu, a przede wszystkim buduje pozytywne doświadczenia zakupowe klienta i pokazuje nową jakość, którą marka obiera w kierunku ekspozycji. NEONAIL stale poszukuje rozwiązań, które pozwolą klientom doświadczyć nowych wrażeń związanych z obcowaniem z brandem. Na wyspach handlowych można kupić produkty do stylizacji i pielęgnacji paznokci NEONAIL, a także kosmetyki marki NEO MAKE UP. Do końca czerwca 2022 kolejne punkty handlowe w tym formcie powstaną w Galerii Jurajskiej, Galerii Warmińskiej i łódzkiej Manufakturze. Aktualnie marka posiada 141 punktów własnych, 41 punktów franczyzowych w galeriach handlowych. Produkty NEONAIL można kupić w ponad 1000 punktów w całej Polsce, są to również multibrandowe drogerie oraz sieci nowoczesne: Douglas, Drogerie Natura, Rossman, Kontigo. Sieć dystrybucji uzupełnia najczęściej odwiedzany w branży e-sklep www.neonail.pl. NEONAIL to jedna z wiodących międzynarodowych marek w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci. Od 2006 roku konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na rynku kosmetycznym. Marka oferuje ponad 400 kolorów lakierów hybrydowych, klasycznych, z serii SIMPLE oraz akcesoria niezbędne do stylizacji i pielęgnacji paznokci. Kolekcje lakierów NEONAIL są silnie osadzone w światowych trendach z dziedziny manicure. NEONAIL należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: MYLAQ i NEO MAKE UP.    

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych