Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Wrocław Fashion Outlet: 500 toreb z banerów reklamowych dla klientów centrum

Wrocław Fashion Outlet – jedyne centrum outletowe na Dolnym Śląsku, systematycznie realizuje strategię zrównoważonego rozwoju. To kompleksowe działania, mające na celu dbałość o środowisko, wspieranie lokalnej społeczności, ale także inspirowanie gości proekologiczną postawą. W założenia wpisuje się upcyklingowa akcja, prowadzona od 11 do 18 marca, w ramach której centrum Wrocław Fashion Outlet przekazało klientom 500 toreb, uszytych ze swoich banerów reklamowych.

Pomysł wykonania toreb zakupowych, z niepotrzebnych już materiałów reklamowych, powstał we współpracy z Deko Eko – innowacyjną platformą upcyklingową. Na warsztat wzięto nietypowy odpad – materiał z wielkoformatowych billboardów reklamowych pozostałych po świątecznej kampanii centrum. Zostały one wykorzystane do uszycia 500 estetycznych, funkcjonalnych i trwałych toreb na zakupy. Wystarczyło odwiedzić Wrocław Fashion Outlet w dniach 11-18 marca br. i zrobić zakupy, a następnie włożyć je do otrzymanej torby. Klienci, będący członkami klubu lojalnościowego Fashion Club, za zakup w jego ramach, otrzymali dodatkowo drugą torbę.

– Zrównoważony rozwój nie jest dla nas tylko samym hasłem, pod nim kryją się konkretne, realne działania. Udowodniliśmy to już nieraz, m.in. nasadzając 6000 sadzonek na nowo powstający las, który za kilkanaście lat stworzy piękną zieloną przestrzeń na wrocławskich Osobowicach czy montując hotele dla owadów dbając o bioróżnorodność sąsiadującego z nami Parku Tysiąclecia. Ale środowisko i lokalną społeczność wspieramy na różne sposoby, m.in. organizując bezpłatny przegląd rowerów dla klientów czy propagując korzyści wynikające z gospodarki w obiegu zamkniętym, której celem jest minimalizowanie odpadów. Przykładem takiego podejścia są nasze torby – to niewielki wkład, ale dowód na to, że możliwe jest mądre gospodarowanie odpadami, które pozwala na ich ponowne wykorzystanie i nadanie im nowej wartości. W myśl zasady zero waste niemal każdy materiał można poddać przeróbce, a wyniki mogą być naprawdę zachwycające. W przyszłości na pewno będziemy kontynuować akcje z wykorzystaniem naszych materiałów – wyjaśnia Katarzyna Warzecha, Marketing Manager Wrocław Fashion Outlet.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Także najemcy Wrocław Fashion Outlet prowadzą działania, mające na celu m.in. ograniczenie ilości odpadów. Chodzi na przykład o akcję kawiarni Costa Coffee, która zachęca klientów do korzystania z własnych kubków czy Pasibusa, współpracującego z aplikacją TooGoodToGo, aby zapobiegać marnowaniu nadwyżek niesprzedanej żywności. Nowa współpraca wzbogaca portfolio działań prośrodowiskowych centrum – pokazuje i wykorzystuje duży potencjał upcyklingu w zakresie przetwarzania odpadów i nadania im nowej wartości.

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio