Modivo i eobuwie.pl z nowym sklepem w Elblągu

Marki eobuwie.pl i Modivo kontynuują swoją ekspansję i rozbudowują sieć sklepów stacjonarnych na terenie całego kraju. Kolejny modowy punkt właśnie ruszył w Elblągu. W elbląskiej galerii handlowej debiutuje nowoczesny koncept z ofertą obu sklepów.

Multibrandowe platformy eobuwie.pl i Modivo znane są z szerokiego asortymentu, innowacyjnych rozwiązań i komfortu zakupów. Brandy konsekwentnie dążą do łączenia światów online i offline, m.in. poprzez tworzenie zaawansowanych technologicznie sklepów stacjonarnych. Unikatowy koncept zapewnia dostęp do oferty obu brandów, dzięki czemu klienci mogą skompletować pełną stylizację wygodnie, ekspresowo i w jednym miejscu.

R E K L A M A

Salony eobuwie.pl z interaktywnymi przymierzalniami Modivo

Kolejny sklep debiutuje właśnie w popularnym elbląskim centrum handlowym. W nowym salonie na klientów czeka 10 000 produktów dostępnych od ręki oraz pełna oferta online, którą można swobodnie przeglądać na tabletach. To kilkaset marek z kategorii casual, sport i premium, jak np. Guess, Pinko, Tommy Hilfiger, adidas, Puma czy New Balance. Artykuły eobuwie.pl dostarczane są już w 3 minuty od momentu złożenia zamówienia w sklepie.

– Produkty Modivo można z kolei rezerwować w ramach Reserve&Collect, a następnie przymierzać w interaktywnych przymierzalniach, umożliwiających sterowanie światłem i zamawianie innych rozmiarów. Klienci mogą również korzystać z popularnych usług, w tym esize.me, czyli skanera 3D stóp, umożliwiającego idealne dopasowanie butów bez konieczności ich przymierzania. Ponadto w salonie można spotkać wyjątkowego asystenta sprzedaży – robota humanoidalnego, Peppera – mówi Aleksandra Tomalska, dyrektor ds. Retail Modivo SA.

Salony eobuwie.pl z interaktywnymi przymierzalniami Modivo można znaleźć również w Krakowie, Rzeszowie, Warszawie i czeskiej Pradze.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Modivo SA łączy ofertę platform ecommerce eobuwie.pl oraz MODIVO. Platformy sprzedażowe, oferują setki topowych marek, dostępne są w kilkunastu krajach europejskich. W przypadku eobuwie.pl działają zawsze w lokalnych domenach. W największych polskich aglomeracjach oraz w stolicy Czech Spółka prowadzi także sprzedaż stacjonarną. Dzięki inwestycjom w nowoczesne technologie oraz innowacyjnemu projektowi esize.me, dokonuje rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży online i offline.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych