Pandora debiutuje w Kłodzku w Galerii Twierdza

Zarządzana przez EPP Galeria Twierdza w Kłodzku powiększyła segment biżuterii luksusowej. Do centrum wprowadziła się marka Pandora, która uruchomiła swój pierwszy lokal w regionie. W butikowym salonie klienci Galerii Twierdza znajdą szeroki wachlarz wysokiej jakości produktów biżuteryjnych, w tym bestsellerowe charmsy. W 2021 roku konsumenci powrócili do zakupów osobistych dóbr luksusowych. Analitycy szacują, że w kolejnych latach rynek ten będzie wzrastał w stabilnym tempie 6-8% rocznie, by w 2025 r. osiągnąć wartość nawet 380 mld euro. – Globalny rynek biżuteryjny ma świetny potencjał do dalszego rozwoju. W 2020 r. jego wartość wyniosła ok. 228 mld dolarów, a według prognoz do 2026 r. ma wzrosnąć o blisko 35%. Pandora, będąca połączeniem luksusowych produktów i modnej biżuterii modułowej, zyskała już zaufanie polskich konsumentów, dlatego tym bardziej cieszymy się, że wzbogaci ofertę Galerii Twierdza. Wierzymy, że nasz nowy najemca znajdzie grono lojalnych klientów także wśród mieszkańców Kłodzka – komentuje Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP. Pandora to międzynarodowa marka biżuteryjna o duńskich korzeniach. Firma projektuje, produkuje i sprzedaje ręcznie wykańczaną biżuterię, wykonaną z wysokiej jakości materiałów. Styl Pandory charakteryzuje kobiecość, ponadczasowość oraz indywidualizm. Znakiem rozpoznawczym marki są charmsy, które pozwalają na personalizację biżuterii, kreowanie własnego stylu czy celebrację ważnych momentów. Firma dąży do cyrkularnego modelu wykorzystania materiałów i odpadów, a także prowadzi politykę zrównoważonego rozwoju. Funkcjonująca od 2009 roku Galeria Twierdza Kłodzko to ulubione miejsce robienia zakupów dla mieszkańców miasta i regionu. Centrum o powierzchni handlowej wynoszącej 30 000 mkw. składa się z dwóch obiektów – galerii z hipermarketem Carrefour i strefą restauracyjną oraz parku handlowego z kinem Cinema3D. Działa w nim ponad 70 sklepów, w tym salony H&M i Reserved oraz restauracje, punkty usługowe i rozrywkowe. Galeria, którą wyróżnia dogodne położenie w pobliżu północnej obwodnicy Kłodzka, dysponuje łącznie 1 200 miejscami parkingowymi.

Działalność EPP

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 37 projektów (30 obiektów handlowych, sześć kompleksów biurowych i jeden projekt wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości około 2 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu. EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stóp zwrotu dla swoich udziałowców i partnerów JV poprzez dostarczanie najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. EPP należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych