Inteligentna wyszukiwarka trendów, visual search, esize.me, stories, blog z poradami modowymi, atrakcyjne promocje dla klubowiczów, tysiące produktów, szybkie zakupy oraz wygodne i bezpieczne płatności – to wszystko w jednym miejscu. Aplikacja mobilna CCC jest jedną z najpopularniejszych w Polsce i Europie Środkowej. Dziś na swoich smartfonach ma ją zainstalowaną już ponad 7 mln użytkowników.
Z wygodnych i szybkich zakupów z aplikacją mobilną CCC korzysta coraz więcej osób – dziś jest ich już ponad 7 milionów. – W rankingach App Store i Google Play otrzymujemy bardzo dobre oceny – odpowiednio 4,8 i 4,7, co pokazuje, że droga, którą obraliśmy, jest właściwa. Mamy powody do dumy, ponieważ jesteśmy bardziej zauważalni niż znane globalne marki z branży fashion – mówi Norbert Mazur, Mobile App Performance Manager w Grupie CCC.
Aplikacja CCC: prosto, szybko i wygodnie
Sukces aplikacji CCC to z jednej strony efekt rozwiązań technologicznych, z drugiej inspirujących i angażujących treści. Szczególnie istotne w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów jest sukcesywne poszerzanie jej o nowe funkcjonalności. Obecnie klienci przeglądający ofertę na smartfonie, mogą m.in. dzięki usłudze Visual Search wyszukać asortyment na podstawie wgranych przez siebie zdjęć, a z pomocą esize.me wirtualnie przymierzyć obuwie. Będąc w sklepie CCC, mogą też zeskanować kod kreskowy, by sprawdzić dostępność swojego rozmiaru w najbliższych salonach.
– Wiele usprawnień wprowadziliśmy dzięki temu, że uważnie słuchamy naszych użytkowników. Nowością, która pojawiła się niedawno, jest wirtualna karta podarunkowa, którą możemy przekazać najbliższym. Kupujący mogą wybierać spośród wygodnych metod płatności takich jak BLIK, Apple Pay czy Google Pay. Oferujemy także coraz popularniejsze płatności odroczone PayPo – zarówno podczas zakupów internetowych, jak i stacjonarnych. W trakcie mobilnych zakupów można również skorzystać z pomocy wirtualnego doradcy. Natomiast już wkrótce, użytkownicy aplikacji będą mogli skorzystać z wirtualnej przymierzalni obuwia w technologii AR – mówi Natalia Tokarz, Mobile App Specialist w Grupie CCC.
Usprawnienia w aplikacji CCC
Klienci CCC dzięki aplikacji mobilnej posiadają dostęp nie tylko do bogatej i zróżnicowanej oferty produktowej oraz atrakcyjnych promocji w ramach Klubu CCC, ale także do ciekawych treści. Każdego dnia otrzymują oni mnóstwo inspiracji, czy modowych wskazówek od najlepszych, znanych stylistów. Z kolei w Strefie Klubowicza CCC czekają na nich ciekawe wywiady i informacje dotyczące nadchodzących wydarzeń ze świata mody. Aplikacja mobilna dostępna jest dzisiaj w ośmiu krajach, dlatego w każdym regionie kontent tworzony jest indywidualnie – zgodnie z preferencjami tamtejszych konsumentów.
– Chcemy, by klienci spędzali z nami jak najwięcej czasu, dlatego treści, które znajdują w aplikacji muszą być dopasowane do ich stylu życia i potrzeb. Ogromnym zainteresowaniem cieszy się jedna z naszych nowości, czyli relacje, które pokazują użytkownikom m.in. jak łączyć nasze produkty z najmodniejszymi, wiosennymi stylizacjami lub jak kupować w bardziej zrównoważony sposób. Za moment pójdziemy o krok dalej i wykorzystamy najnowsze trendy Live Commerce. Jesteśmy przekonani, że dzięki tym propozycjom wkrótce do świata pełnego modowych inspiracji dołączą kolejni klubowicze – mówi Aleksandra Koclejda, Mobile Content Coordinator w Grupie CCC.
CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i ok. 1000 sklepów w 29 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter