MODIVO S.A. wzmacnia zespół odpowiedzialny za rynki zagraniczne

Rozwój działalności międzynarodowej to jeden ze strategicznych celów MODIVO S.A. Aby konsekwentnie realizować plany dotyczące ekspansji marek eobuwie.pl oraz MODIVO, powstał nowy dział – International Business Unit. Jednocześnie zarząd spółki powołał country managerów dla Włoch, Czech i Słowacji oraz szefa ds. międzynarodowego rozwoju biznesu, nadzorującego pozostałe rynki. – Do 2025 r. 80 proc. przychodów Spółki ma pochodzić z międzynarodowej działalności. Chcemy w dalszym ciągu umacniać pozycję na rynkach zagranicznych. Nowe osoby w zespole będą nas wspierać w osiągnięciu tego celu. Jestem przekonany, że dołączyli do nas kompetentni managerowie, których doświadczenie i wiedza będą nieocenionym wzmocnieniem – mówi Damian Zapłata, prezes zarządu MODIVO S.A. Zespół International Business Unit zajmie się rozwojem platform eobuwie.pl oraz MODIVO na rynkach europejskich. Działaniami na rynku włoskim pokieruje Onofrio Lattanzi – Head of Italy, a na rynku czeskim i słowackim Petr Bilik – Head of Czech&Slovakia. Będą oni odpowiedzialni za wyniki finansowe, pozyskiwanie nowych klientów czy wprowadzenie najwyższej jakości oferty i obsługi konsumentów. Stanowisko Head of International Business Development dla pozostałych rynków zajmuje Dominik Dróżdż. Onofrio Lattanzi ma ponad 15-letnie doświadczenie na stanowiskach managerskich w branży luksusowej i lifestylowej oraz rozległą wiedzę z zakresu sprzedaży, marketingu, finansów, a także rozwoju biznesu i zarządzania. Przez ostatnie lata zajmował funkcję Global Wholesale Director w Swinger International S.p.A., CMO w Modes S.p.A., czy EMEAIR WHS Director w Gianni Versace S.p.A. Petr Bilik ma ponad 8-letnie doświadczenie w doradztwie i zarządzaniu projektami w zakresie zagadnień handlowych i konsumenckich m.in. w FMCG i e-commerce. Przez ostatnie lata pracował w McKinsey & Company w Pradze na stanowisku Engagement Manager. Współpracował z klientami z Europy Środkowej i Wschodniej głównie w zakresie strategii korporacyjnej, handlowej, a także logistyki, zarządzania cenami i marżami. Wcześniej pełnił stanowisko Kierownika projektu w firmie Maersk Drilling, zajmując się digitalizacją operacji w branży offshore. Dominik Dróżdż ma 15-letnie doświadczenie w e-commerce i marketingu online. Ostatnio pracował w NA-KD, szwedzkiej marce odzieżowej, w której odpowiadał za obszar Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej pracował m.in. w Ringier Axel Springer oraz Answear.com. Do spółki z początkiem marca dołączyła również Anna Dubińska. Jako Businness Unit Manager Ladies and Kidswear, Anna będzie odpowiedzialna za rozwój kategorii MODIVO „Kobieta i dziecko”. Nowego Dyrektora zyskał dział Technical Platform. Piotr Michoński zajmie się m.in. utrzymaniem i rozwojem infrastruktury organizacji, a także skuteczną linią wsparcia dla klientów i użytkowników wewnętrznych.  

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych