Od miesiąca w krakowskiej Galerii Bronowice działa pierwszy meblowy showroom Homla. Salon polskiej marki home decor wzmocnił tenant-mix obiektu, należącego do NHOOD Polska. Obecnie w kraju to pierwszy i jedyny taki lokal Homla z dostępnym stacjonarnie asortymentem meblarskim.
Meblowy showroom Homla o powierzchni ok. 220 m kw. powiększył wachlarz najemców z kategorii home decor w Galerii Bronowice. Działająca od ponad 5 lat na polskim rynku marka posiada aktualnie 49 sklepów stacjonarnych.
Homla razy dwa!
Wyróżnikiem salonu w Galerii Bronowice jest fakt, że to pierwszy, a zarazem jedyny showroom Homla w Polsce, w którym do dyspozycji klientów są meblowe bestsellery – sofy, kanapy czy komody – dotychczas dostępne online. Nowością jest również kiosk multimedialny, w którym można sprawdzić pełną ofertę marki. Dodatkowo, raz w miesiącu, odwiedzający skorzystają tu z eksperckiego doradztwa dekoratora wnętrz.
– Z przyjemnością potwierdzamy, że portfolio marek z wyposażeniem wnętrzarskim w Galerii Bronowice poszerzył drugi już sklep Homla. Obydwa lokale są usytuowane blisko siebie – dzieli je zaledwie kilkadziesiąt metrów. Dzięki temu poszukujący równowagi między designerskimi rozwiązaniami dla domu a funkcjonalnością, mogą z łatwością znaleźć interesujące produkty. Cieszymy się, że jako pierwsze centrum handlowe w kraju możemy zaoferować stacjonarnie dostęp do tak szerokiej gamy produktów Homla, począwszy od tekstyliów, przez dekoracje, aż po meble – mówi Aleksandra Mańka, Dyrektor Galerii Bronowice.
PARTNER PORTALU
W niedawno otwartym showroomie meblowym Homla klienci Galerii Bronowice mogą znaleźć szereg inspiracji i porad, jak również obejrzeć najpopularniejsze modele, dotknąć ich, sprawdzić wzorniki tekstylne czy kolorystykę materiałów. Uruchomienie pierwszego tego typu salonu marki – jak potwierdzają jej przedstawiciele – to odpowiedź na zgłaszane potrzeby klientów.
– W drugiej połowie lutego oficjalnie zainaugurowaliśmy działalność pierwszego showroomu meblowego. Powstał on w odpowiedzi na życzenia osób deklarujących chęć zapoznania się z ofertą meblową „na żywo”. Jako pierwsi taką możliwość mają klienci Galerii Bronowice w Krakowie. Mamy dzieję, że bezpośredni dostęp do tysięcy produktów Homla dedykowanych wyposażeniu salonów, sypialni, kuchni, jadalni czy łazienek spełni ich oczekiwania – dodaje
Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu Homla.
Nr. 1 na północy Krakowa
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Galeria Bronowice, „Miejsce na Twój Czas”, to kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy o powierzchni
użytkowej wynoszącej 65 tys. m2. Położony w północnej części Krakowa obiekt stanowi ważne dopełnienie
przestrzeni handlowej tej części miasta, stwarzając atrakcyjną ofertę dla klientów. Jedną z cech,
wyróżniających architekturę Galerii, jest inspiracja krakowską secesją, w subtelny i wyważony sposób wiążąca
styl Młodej Polski z nowoczesnością. W Galerii Bronowice znajdziemy sklepy znanych marek z różnych branż i
usług, szeroką ofertę restauracyjną oraz szereg udogodnień dla rodziców i atrakcji dla dzieci, a także specjalną
propozycję rozrywkowo-kulturalną. Znajduje się tu ponad 150 sklepów, kawiarni i restauracji, marek znanych i
lubianych przez klientów m.in.: największy jednopoziomowy hipermarket Auchan, salon Media Markt, jak
również dodatkowe usługi i propozycje. Należą do nich m.in.: Punkty Obsługi Mieszkańców, punkty Coworking,
Strefa Rozrywki dla dzieci, Poczta Polska. Również przed wejściem do Galerii czeka szereg atrakcji – bezpieczny
i kolorowy plac zabaw, stoliki i pola do gry w szachy i bule, boisko do koszykówki, skate park. Do dyspozycji
przyjeżdżających jest 2 400 bezpłatnych miejsc parkingowych, usytuowanych na trzech kondygnacjach. Przed
Galerią znajduje się także stacja ładowania samochodów elektrycznych, stanowiska naprawy rowerów, a także
paczkomat. Inwestorem jest NHOOD Polska.