Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Deichmann rusza z nową kampanią i zaprasza na After Party podczas SCF 2022

Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość to przekaz nowej kampanii marki Deichmann, zrealizowanej przy współpracy z jedną z najpopularniejszych wokalistek w kraju – Sylwią Grzeszczak. Deichmann jest wyłącznym Partnerem After Party podczas targów SCF 2022 Spring, a koncert Sylwii Grzeszczak będzie kulminacyjnym momentem tego wieczoru. Impreza będzia miała formę przyjęcia urodzinowego, z okazji 25-lecia obecności Deichmann na polskim rynku.

Każda kobieta mierzy się na co dzień z wieloma oczekiwaniami. Próbując im sprostać gonią za doskonałością, przez co często zapominają, że cenniejsza od bycia idealną jest wyjątkowość i niepowtarzalność, która tkwi w każdej kobiecie.

Nieidealna, ale wyjątkowa

Hasłem nowej kampanii, które brzmi „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą” firma Deichmann zachęca konsumentki, żeby budowały pewność siebie i skupiły się na własnym szczęściu, a nie na byciu idealnymi.

R E K L A M A

Ambasadorką marki została Sylwia Grzeszczak – piosenkarka i artystka, a prywatnie też mama i żona. Sylwia uosabia ideę kampanii, pokazując, jak będąc gwiazdą i osobą rozpoznawalną pozostać sobą i podąża własną drogą. W kampanijnych spotach widzimy ją w różnych życiowych momentach – jako ć́ gwiazdę podczas przygotowań do koncertu czy sesji zdjęciowej, ale też koleżankę, sąsiadkę czy… zwariowaną panią domu – z wieloma z tych ról może utożsamić się większość konsumentek. Za każdym razem Sylwia wywiązuje się ze swojej roli po swojemu – nie przejmując się niczym jest po prostu sobą – nieidealna, ale wyjątkowa.

Sylwia_Grzeszczak-Deichmann3

Strzał w dziesiątkę

– Nie mamy co do tego żadnych wątpliwości, że wybór Sylwii Grzeszczak na Ambasadorkę Deichmann w Polsce jest tak zwanym strzałem w dziesiątkę. Jako artystka, ale też żona i przede wszystkim mama, idealnie wpisuje się w naszą strategiczną grupę docelową. Jej ogromna popularność w połączeniu z ideą kampanii, mówiącą o byciu sobą sprawia, że klientki z pewnością będą utożsamiać się z kreowanymi przez nas komunikatami – mówi Mariusz Kulik, Prezes Zarządu Deichmann w Polsce.

Sylwia_Grzeszczak-Deichmann1

Kampania zrealizowana jest w podziale na sezony Wiosna i Lato. Każdy ze spotów wraz z towarzyszącą im sesją zdjęciową utrzymany jest więc w innym klimacie. 

Ścieżką dźwiękową kampanii został nowy singiel Sylwii Grzeszczak pt. „Dżungla”. W ilustrującym go teledysku pojawiają się fragmenty ujęć z kampanii marki. 

Wiosenna odsłona kampanii wystartowała 28 marca. Oprócz reklamy telewizyjnej obejmuje również reklamę w Internecie (w tym social media), prasę oraz OOH.

Urodzinowe After Party na SCF 2022

W tym roku mija 25 lat od chwili gdy Deichmann otworzył swój pierwszy sklep w Polsce. Urodzinowa impreza odbędzie się podczas After Party na zakończenie pierwszego dnia targów SCF 2022 Spring. Kulminacyjnym punktem programu tego wieczoru będzie koncert Sylwii Grzeszczak. Wokalistce towarzyszyć będzie cały 6-osobowy zespół  Jej muzyków.

Wstęp na After Party, które odbędzie się 26 kwietnia w klubie Capitol w Warszawie, otwarty jest dla wszystkich uczestników SCF 2022 Spring Edition, którzy mają status VIP.