scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Galeria Młociny przyjazna dla osób o wysokiej wrażliwości na bodźce

Galeria Młociny

Z okazji Dnia Świadomości Autyzmu, który obchodzony był 2 kwietnia, Galeria Młociny przypomina, że już od roku w każdy wtorek od 15:00 do 18:00 obowiązują w niej „Godziny ciszy”. W tym czasie wyłączona jest muzyka, a komunikaty głosowe są ograniczane do minimum. Wszędzie, gdzie to możliwe, są również przygaszane światła. Wszystko po to, aby stworzyć przyjazne środowisko, w którym osoby wysoko wrażliwe bez obaw zdecydują się na zrobienie zakupów, wyjście na kawę czy skorzystanie z usług.

– Nie wszyscy odbieramy sygnały napływające z otoczenia w ten sam sposób. Dla osób o wysokiej wrażliwości na bodźce zbyt ostre światło, głośne dźwięki, zatłoczone pomieszczenia czy intensywne zapachy mogą powodować duży dyskomfort, uniemożliwiający codzienne funkcjonowanie. Jak podaje Fundacja Synapsis, zaburzenia integracji sensorycznej bardzo często dotykają osoby ze spektrum zaburzeń autystycznych. Dlatego Galeria Młociny postanowiła wyjść naprzeciw ich potrzebom i zapewnić im komfortowe warunki do robienia zakupów czy korzystania z usług w ciszy oraz przy stonowanym oświetleniu. To nie tylko stałe udogodnienie dla osób o wysokiej wrażliwości, które ułatwia im funkcjonowanie na co dzień, ale też próba kształtowania postawy empatii wobec osób z nadwrażliwością na głośne dźwięki i mocne światło. Dążymy to tego, by wszyscy klienci czuli się u nas dobrze – mówi Kamila Kiersikowska, dyrektor Galerii Młociny.

Ponad 200 sklepów i 50 restauracji

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 85 000 mkw. powierzchni handlowej, która mieści ponad 200 sklepów i blisko 50 restauracji oraz kawiarni. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Hala Hutnik to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne i unikatowe koncepty. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.

 

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Projekty

galeria-mlociny-ech0-investment-epp-zdjecie
galeria handlowa
76 000 m2
Galeria Młociny to warszawskie centrum handlowe zlokalizowane w dzielnicy Bielany, w sąsiedztwie ulic: Nocznickiego i Zgrupowania AK. Inwestorami Galerii Młociny…
Baza danych

Firmy

epp-logo
developer/inwestor
EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Spółka, która działa według formuły…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required