scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Galeria Mokotów po raz kolejny współpracuje z Vogue Polska

Galeria Mokotów (1)

Galeria Mokotów wraz z Vogue Polska ponownie łączą siły tworząc niezwykły projekt wizerunkowo- edukacyjny, pokazujący zależności zachodzące pomiędzy modą a sztuką, a także wpływ najważniejszych trendów na obie te dziedziny. Za kreację 3 materiałów video, które składają się na to przedsięwzięcie, odpowiada uznana ilustratorka i artystka Anna Augustynowicz (Augustynka), za jego warstwę merytoryczną – redakcja Vouge Polska, a Dyrektor Artystyczna The Designer Gallery w Galerii Mokotów – Kasia Sokołowska jest pomysłodawcą i narratorem całej tej opowieści.

Projekt jest również realnym i bardzo oryginalnym, wsparciem dla zaangażowanych w niego najemców tego warszawskiego centrum handlowego.

Galeria Mokotów od lat wymyka się z ram w jakich działają tradycyjne centra handlowe. Podejmowane przez nią inicjatywy wykraczają daleko poza tematy sprzedażowe i często związane są ze sztuką i designem. Po otwartej w lutym tego roku wystawie „Czym jest Moda Polska?” przedstawiającej dziedzictwo i historię legendarnego polskiego domu mody, Galeria angażuje się w kolejny projekt który ma na celu, między innymi, edukację z obszarów mody i sztuki. Ponownie partnerem projektu Galerii Mokotów jest Vogue Polska.

Koncept, tworzony przez Galerię Mokotów wraz z redakcją Vogue Polska jest nietypowy – obejmuje on zarówno działania wizerunkowe, jak i pro-sprzedażowe. Dodatkowo na uwagę zasługuje warstwa edukacyjna, która wpisuje się w przyjętą przez Galerię Mokotów misję.

Na całość projektu składają się 3 materiały video, z czego każdy dotykać będzie innej tematyki związanej z modą. Pierwszy z filmów opowiada o ponadczasowej klasyce – ubraniach, dodatkach czy kosmetykach, które były, są i zapewne jeszcze długo będą „en vogue”. Tą artystyczną etiudę filmową oglądać można już od poniedziałku 4 kwietnia na kanałach Galerii Mokotów oraz Vogue Polska. W kolejnych filmach poruszona zostanie tematyka mariażu mody i sztuki a także wpływu jaki na modę miały i mają futuryzm, ekologia i innowacje. Dyrektorem Artystycznym całości projektu została znana polska, mulitidyscyplinarna ilustratorka – Anna Augustynowicz czyli Augustynka.

Filmy stworzone we współpracy Vogue Polska i Galerii Mokotów są wizualno-edukacyjną interpretacją ciekawostek, faktów i wydarzeń modowych. Jako dyrektor artystyczna chciałam aby projekt nie tylko był atrakcyjny wizualnie, ale też aby każdy odcinek pozostawiał pewnego rodzaju ciekawość na kolejne. Przy tworzeniu koncepcji oraz reżyserowaniu projektu bardzo zależało mi aby powstałe filmy były zabawne i lekkie w odbiorze, ale przy tym aby odbiorca mógł zapamiętać kawałek modowej historii. Naszą podróż zaczynamy od klasyków mody a kończymy na predykcjach przyszłości. Nawiązujemy do legendarnych twórców, projektantów ale też skupiamy się na obecnych trendach. Każdy z odcinków jest od siebie zupełnie inny merytorycznie, ale wszystkie je łączy technika ruchomego kolażu – który dla mnie, jest główną formą wyrazu i pozwala spojrzeć na rzeczy oczywiste w zupełnie inny sposób. Ten projekt jest również pewnego rodzaju artystycznym spoiwem dla wszystkich, którzy brali w nim udział, ale też może być formą inspiracji dla innych twórców. – tłumaczy Anna Augustynka Augustynowicz.

Powstały wspólnie z Vogue projekt jest omnichannelowy – stworzony został głównie z myślą o digitalu jednak ten kanał uzupełniają nośniki własne na terenie Galerii a także działania wspierające najemców.

– Staramy się aby każdy z projektów realizowanych przez Galerię Mokotowów był jednocześnie wsparciem dla najemców. Tym razem, przy okazji nagrań i publikacji materiałów video każdy z butików zaangażowanych w projekt zostanie oznaczony przez Vogue Polska naklejką na witrynę a wykorzystane w nagraniach rzeczy zostaną oznaczone specjalnym tagiem przygotowanym przez redakcję. Publikacja filmu na kanale YouTube Galerii każdorazowo poszerzona będzie o artykuł na stronie vogue.pl, w którym redakcja pokaże swoje wybory z asortymentu najemców Galerii, inspirowane prezentowaną w video tematyką. – wyjaśnia Agata Berndt Wazelin, Rzeczniczka Prasowa Galerii Mokotów

– Galeria Mokotów to miejsce z misją – chcemy przekazywać wartościowe treści związane z modą i sztuką, edukować i zmuszać do refleksji. Myślę, że te filmy idealnie wpiszą się w realizację celu, który sobie obraliśmy, skutecznie łącząc działania wizerunkowe z wartościową warstwą edukacyjną.” – mówi Kasia Sokołowska, Dyrektor Artystyczna The Designer Gallery w Galerii Mokotów.
Wspólny projekt Galerii Mokotów i Vogue Polska rusza już od poniedziałku 4 kwietnia. .

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Projekty

galeria-mokotow-fasada
galeria handlowa
67 500 m2
Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Galeria, należąca do Westfield-Unibail-Rodamco, w maju…
Baza danych

Firmy

Unibail-Rodamco-Westfield jest jednym z największych światowych deweloperów i zarządców flagowych destynacji zakupowych. Z portfolio szacowanym na 62 miliardy euro, z…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required