Solar przedłuża umowę z Wrocław Fashion Outlet

Oferta handlowa Wrocław Fashion Outlet wzbogaciła się o markę Solar, która dołączyła do grona stałych najemców. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów na polskim rynku odzieżowym od ponad trzech dekad tworzący kolekcje dla kobiet nowoczesnych, aktywnych i pewnych siebie, do tej pory obecny był w centrum w formule pop-up store.

Solar to rodzima marka, która sukcesywnie działa na arenie międzynarodowej. Od lat łączy pokolenia, stawiając na wyrazisty styl, który bazuje na aktualnych trendach. Kolekcje przeplatają ponadczasową elegancję z wyrazistymi wzorami i kolorami. Zgodnie z ideą pop-up store marka Solar miała być we Wrocław Fashion Outlet dostępna tylko przez określony czas. Dotychczasowy koncept spełnił oczekiwania klientów, dlatego 2. kwietnia marka otworzyła salon stacjonarny.

Najpierw był pop-up store

– Odkąd marka Solar pojawiła się we Wrocław Fashion Outlet, jest bardzo dobrze przyjmowana przez naszych gości i cieszy się ich niesłabnącym zainteresowaniem. Sukces działania w formule pop-up store wypłynął na podjęcie decyzji o kontynuowaniu współpracy i otworzeniu sklepu stacjonarnego. Cieszymy się, że kolejny partner docenia stabilną pozycję Wrocław Fashion Outlet i dołącza do grona naszych stałych najemców – wyjaśnia Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet.

Doskonale wpisująca się w koncept modowego outletu premium marka od teraz dysponować będzie zwiększoną powierzchnią handlową w nowym punkcie. Zacieśnienie współpracy umożliwi jeszcze lepszą realizację strategii i celów biznesowych obydwu podmiotów.

PARTNER PORTALU

Kaufland

– Współpracę z Wrocław Fashion Outlet rozpoczęliśmy od obecności w formie tymczasowego salonu. Ta forma współpracy pozwoliła nam poznać galerię, zbadać rynek pod kątem naszej oferty i przede wszystkim nawiązać trwałą relację z klientami. Każdy nowo otwierany przez nas sklep jest utrzymany w konwencji konceptu architektonicznego spójnego dla całej marki, a galerie z którymi podejmujemy współpracę są przez nas starannie dobierane tak, by trafić do jak najszerszej grupy odbiorców. Nieustannie poszukujemy nowych miejsc i kanałów dotarcia do klientów, dlatego sklep stacjonarny w WFO jest kolejnym krokiem na drodze rozwoju firmy i odpowiedzią na potrzeby naszych wrocławskich klientów – dodaje Anna Kurkowska, przedstawiciel Solar.

Wrocław Fashion Outlet to największe modowe centrum outletowe w Polsce południowo-zachodniej. Na powierzchni mierzącej blisko 14 tys. metrów kwadratowych znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Karl Lagerfeld, Puccini, W.KRUK, Levi’s, Lacoste, Marc O’Polo i Triumph. Przez cały rok we Wrocław Fashion Outlet można skorzystać z cen niższych nawet do 70 proc. w porównaniu z cenami pierwotnymi. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1,2 tys. miejsc pozwalają klientom w wygodny sposób cieszyć się dostępnymi promocjami.

Jedyny outlet na Dolnym Śląsku

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz