Znamy datę polskiego debiutu drogerii dm

Polska będzie 14. krajem, w którym dm rozpocznie swoją działalność. dm jest największym detalicznym sprzedawcą drogeryjnym w Europie, który posiada łącznie ponad 3800 sklepów. Siedziba firmy mieści się we Wrocławiu i to właśnie tam, 21 kwietnia  zostanie otwarty pierwszy sklep dm w Polsce. Drogeria już teraz rozpoczyna komunikację z klientami w social mediach.

– Polska to kolejny, niezwykle interesujący rynek, w którym z ogromną radością rozpoczynamy swoją działalność. Polskim konsumentom zaproponujemy ponad 10 000 produktów w zawsze korzystnych cenach. Większość z nich poza naszym sklepem we Wrocławiu będzie także dostępna w sklepie online: www.dm.pl oraz w aplikacji „Mój dm” – mówi Markus Trojansky, General Manager w Polsce.

dm chce zachwycić jakością

W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. Klienci będą mogli także zakupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Warto podkreślić, że dm znany jest także z wysokiej jakości marek własnych, po które od lat konsumenci chętnie sięgają, i które teraz będą dostępne także w Polsce. Wśród nich wymienić należy markę Balea, czy najlepiej sprzedającą się markę certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde.
dm doceniany jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. O ich kompetencjach mieszkańcy Wrocławia przekonają się osobiście już 21 kwietnia podczas otwarcia sklepu. Ucieszyć powinni się także użytkownicy najpopularniejszego programu lojalnościowego PAYBACK, do którego należą sklepy dm. Robiąc zakupy w dm, będą oni mogli korzystać z wszelkich benefitów oferowanych przez program.

– Dotychczas miliony klientów pokochały już produkty dm, a my chcemy, aby jakością naszej oferty zachwycało się jeszcze więcej osób. Dlatego, by być jak najbliżej nich każdego roku otwieramy w Europie szereg nowych oddziałów. Już dziś jesteśmy obecni w trzynastu krajach, co czyni nas jedną z wiodących drogerii na kontynencie. Chcemy reagować na indywidualne potrzeby klientów, charakterystyczne dla danego kraju. Dlatego oprócz marek własnych, oferujemy im zarówno najlepsze międzynarodowe produkty, jak i te pochodzące od regionalnych producentów. Mamy świadomość konkurencji na polskim rynku, ale widzimy też ogromny potencjał dla siebie. Wierzymy, że polscy konsumenci pokochają nasze marki z wzajemnością – dodaje Trojansky.

Otwarcie sklepu we Wrocławiu wsparte będzie kampanią reklamową. Wykorzystane w niej nośniki reklamowe obejmują billboardy, reklamy internetowe oraz organiczną komunikację w Social Mediach (facebook i Instagram). O dalszych szczegółach związanych z pierwszym otwarciem dm będzie informował na bieżąco.

Ponad 3800 punktów sprzedaży

Drogerie dm posiadają ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2019/2020 dm odnotował sprzedaż w wysokości 12,3 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 13 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 42 600 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 9,4 mld euro. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. Dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.
Dodatkowe informacje dla mediów: patrycja.narozna@prart-media.pl, 609 69 33 45

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych