Sieć sklepów ALDI otrzymała tytuł Best Quality Employer 2022 przyznawany przez Certyfikację Krajową. Firma została nagrodzona po raz drugi, między innymi za realizację szeroko zakrojonych działań employerbrandigowych mających na celu zbudowanie silnej marki pracodawcy.
Kapituła Certyfikacji Krajowej przyznaje nagrody firmom, które zapewniają wyjątkowe warunki pracy, stale je rozwijają, stawiając swoich pracowników na pierwszym miejscu, jednocześnie wyróżniając się najwyższymi kompetencjami w szeroko rozumianej dziedzinie HR.
– W ALDI systematycznie poszerzamy działania w obszarze employer brandigu. Podnosimy naszą konkurencyjność rynkową zwiększając wysokość zarobków i atrakcyjność pakietu świadczeń. Prowadzimy także komunikację pod hasłem “Napędzają nas ludzie, po prostu”, kierowane do obecnych i przyszłych pracowników. Między innymi za ich pomocą umacniamy wizerunek ALDI jako firmy oferującej pewne i stabilne miejsce pracy. Tym bardziej cieszymy się, że kapituła doceniła właśnie te działania, na które w ostatnich miesiącach kładliśmy szczególny nacisk – mówi Anna Goleniowska, Dyrektor Obszaru HR w ALDI Polska.
Wśród kryteriów certyfikacji, które umożliwiają przyznanie tytułu Best Employer 2022 znajdują się: poziom zatrudnienia i rotacji pracowników, formy zatrudnienia, rozwój kwalifikacji zawodowej pracowników i szkolenia, ścieżki kariery i awansu, warunki rekrutacji oraz zarządzanie kompetencjami.
W ostatnich 5 latach ALDI w Polsce osiągnął największą na rynku dynamikę wzrostu – sieć zwiększyła liczbę swoich sklepów o 70%, za czym idzie także wzrost zatrudnienia. Już od marca ubiegłego roku wdrożyła nowe zasady zawierania umów o pracę. Bez względu na stanowisko każdy nowy pracownik w ALDI zatrudniany jest z pominięciem okresu próbnego. Pierwszą umowę ze swoimi pracownikami sieć podpisuje na jeden rok, a kolejna zawierana jest na czas nieokreślony. Dyskonter oferuje swoim pracownikom również pakiet świadczeń dodatkowych.
PARTNER PORTALU
ALDI w Polsce posiada 205 sklepów i zatrudnia ponad 3600 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.
Wraz ze wzrostem sieci w Polsce ALDI systematycznie rozwija komunikację employerbrandingową. W ubiegłym roku sieć wystartowała z kampanią skierowaną do potencjalnych pracowników, pod hasłem „Napędzają nas ludzie, po prostu” Komunikacja jest autentyczna, co podkreśla wykorzystywanie w kreacjach reklamowych wizerunków pracowników, uchwyconych na fotografiach podczas wykonywania codziennych zadań.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na WWW.aldi.pl