Wśród zaproszonych gości obok dziennikarzy, redaktorów i stylistów znaleźli się m.in. Joanna Horodyńska, Ada Fijał i Natalia Janoszek. Dyrektor e-commerce i marketingu MODIVO Aleksandra Szol, razem z projektantami, a także menedżerami brandów opowiedzieli o tym jak powstawały kolekcje oraz skąd czerpano inspiracje do ich stworzenia.
Wszyscy goście mieli także możliwość przetestować unikatowy i nowatorski koncept sklepu stacjonarnego MODIVO. Na miejscu nie ma tradycyjnych wieszaków, ani półek z ubraniami. Cała oferta prezentowana jest kompleksowo na multimedialnych wyświetlaczach, które służą do przeglądania, a także zamawiania towaru prosto do innowacyjnych przymierzalni. Znajdują się w nich szafy oraz tablety dzięki którym można zadecydować, które ubrania kupić. W przypadku złego rozmiaru zamówienie odpowiedniego odbywa się bez konieczności opuszczania garderoby.
Spotkanie z mediami zainaugurowało trwający do niedzieli 10 kwietnia Festiwal Top Marek MODIVO. W sklepie na Klientów czekają specjalne strefy prezentujące kolekcje brandów oraz specjalne oferty. Każdy może skorzystać z rabatów do – 30%, na wybrane produkty marek biorących udział w evencie. Osoby, które zrobią zakupy o minimalnej wartości 500 zł otrzymają prezent – zestaw upominków (koszulki i gadżety marek Simple i Sprandi). Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów w sklepie stacjonarnym MODIVO w Galerii Młociny w Warszawie.