Pierwsza drogeria dm w Polsce ruszy we wrocławskiej Galaktyce
W czwartek 21 kwietnia drogeria dm otworzy dla klientów pierwszy sklep we Wrocławiu, w Parku Handlowym Galaktyka, przy ul. Ślężnej 130−134. Choć w dm obowiązuje trwała, zawsze korzystna cena, to z okazji otwarcia detalista zaplanował dodatkowo dla klientów 15% rabatu powitalnego na wszystkie zakupy oraz żel pod prysznic marki własnej Balea w prezencie z limitowanej edycji przygotowanej specjalnie dla Wrocławia. Co więcej, w dniach 21-23 kwietnia przed drogerią na odwiedzających dm czekać będzie bezpłatny poczęstunek oraz szereg atrakcji dla rodzin z dziećmi. Na potrzeby nowo otwartej lokalizacji dm zatrudnił kilkunastu pracowników.
– Każde otwarcie nowego sklepu to dla nas ekscytujący moment, bo możemy spotkać się z naszymi klientami osobiście i zaprosić ich do świata marek dm. Tym razem to podwójne święto, bo debiutujemy w Polsce, we Wrocławiu, który jest jednocześnie siedzibą firmy. W drogeriach dm liczy się człowiek i to jest nasza myśl przewodnia. Mamy nadzieję, że wrocławianie przekonają się o tym, odwiedzając nasz sklep stacjonarny i sklep online. Wierzymy, że kompetentny i uprzejmy zespół oraz szeroka gama usług pozwoli im poczuć, że ich potrzeby są dla nas najważniejsze – mówi Markus Trojansky General Manager w Polsce.
dm wybiera Galaktykę
Marka pojawi się we wrocławskiej Galaktyce, zlokalizowanej na Krzykach przy ulicy Ślężnej, zajmując lokal o powierzchni ponad 660 mkw. Drogeria dm to marka oferująca bogatą gamę produktów w kategoriach: pielęgnacja i perfumy, artykuły dla niemowląt i dzieci, zdrowie i higiena odżywianie, artykuły gospodarstwa domowego, kosmetyki do makijażu, pielęgnacja włosów, pielęgnacja dla mężczyzn i pielęgnacja dla zwierząt, a także usługi fotograficzne.
– Pierwsze zakupy w Drogerii dm wrocławianie będą mogli zrobić już 21 kwietnia – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor Komercjalizacji i Zarządzania w Grupie Napollo.
– Jestem pewna, że będą zadowoleni, tym bardziej, że dm odznacza się bardzo ciekawą ofertą, a dodatkowo sama Galaktyka pozwala na komfortowe zakupy. Jako Napollo, jesteśmy bardzo zadowoleni, że pierwszy sklep tej międzynarodowej sieci pojawi się właśnie w naszym obiekcie i we Wrocławiu – mieście, które dla Napollo jest ważne, o czym świadczą nasze cztery funkcjonujące w nim obiekty handlowe. – dodaje Beltrani.
Drogeria dm uzupełni ofertę wygodnych zakupów, reprezentowaną dotychczas w Galaktyce przez Biedronkę i HENDI oraz usługi kurierskie DPD. Galaktyka to jeden z pierwszych obiektów mix-use, w którym Napollo połączyło handel wraz z usługami i biurami. Klienci parku handlowego mogą liczyć na wygodny parking (90 minut bezpłatnie) oraz dogodnie położone przystanki tramwajowe i autobusowe. Oferta dm z pewnością dodatkowo wzbogaci to miejsce na wrocławskich Krzykach.
Mocna oferta cenowa
Bardzo ciekawie prezentuje się polityka cenowa drogerii. „Zawsze korzystnie” to najważniejsze przesłanie dm, które daje klientom gwarancję trwałej, zawsze korzystnej ceny, bez czekania na promocje. Ten unikatowy koncept, nieznany dotąd na rynku polskim jest jednocześnie znakiem rozpoznawczym detalisty w pozostałych krajach.
– Naszym celem jest zapewnienie przyjemnych zakupów – bez poczucia pogoni za ofertami czy ryzyka przeoczenia najlepszych okazji. To nasza obietnica dla klientów. Chcemy, żeby mieli pewność, że kiedykolwiek przyjdą do dm na zakupy, zawsze będzie to dla nich korzystne – tłumaczy Markus Trojansky.
Wyjątkowo z okazji otwarcia drogeria oferuje dodatkowy 15% rabat powitalny, który obowiązuje w dniach 21-30 kwietnia. Dla wrocławian dm przygotował także specjalną edycję kremowego żelu pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm lub zakupić. Oferta ważna jest również do 30 kwietnia lub do wyczerpania zapasów. Co więcej na odwiedzających sklep w dniach 21-23 kwietnia czekać będą atrakcyjne animacje i zabawy z muzyką, spotkanie z pluszowym misiem Saubär oraz drobny poczęstunek.
3800 punktów sprzedaży
Drogerie dm posiadają ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2019/2020 dm odnotował sprzedaż w wysokości 12,3 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 13 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 42 600 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 9,4 mld euro. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.
Dodatkowe informacje dla mediów: lp.aidem-trarp@anzoran.ajcyrtap, 609 69 33 45
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter