Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Pięciu nowych najemców w Galerii Mokotów

Oferta Galerii Mokotów wzbogaciła się o kolejne marki. Klienci centrum handlowego mogą odwiedzić salon Rituals Cosmetics, wybrać obuwie sportowe w sklepach New Balance oraz Foot Locker, znaleźć idealny dywan do swojego wnętrza w salonie Alladyn lub rozmarzyć się w bogactwie wyboru aromatycznych herbat i kaw od Czas na Herbatę.

Galeria Mokotów to jedno z najchętniej odwiedzanych centrów handlowych w Warszawie. Centrum stale poszerza swoją ofertę, aby zapewnić różnorodność wyboru swoim klientom. Galeria znana jest z salonów wyjątkowych i znanych marek, jak również szerokiej oferty premium. Do bogatego katalogu marek obuwniczych dołączył salon New Balance, który oferuje duży wybór butów, odzieży i akcesoriów sportowych oraz lifestylowych. Godną uwagi jest mieszcząca się w salonie strefa VIP, w której prezentowane są modele z limitowanych edycji, szyte ręcznie z najwyższej jakości materiałów.

Osoby, które wolą wybierać spośród różnych marek z pewnością zainteresuje otwarty pod koniec stycznia salon Foot Locker. Lokal w Galerii Mokotów zajmuje powierzchnię aż 400 m2, co czyni go jednym z największych sklepów tego najemcy w Polsce. Foot Locker jest jedną z wiodących globalnych firm, specjalizujących się w sprzedaży obuwia sportowego oraz mody streetwear. Dzięki współpracy z największymi markami, Foot Locker oferuje unikatowe modele sneakersów dla każdego.

Od niedawna w popularnym mokotowskim centrum można zapoznać się z ofertą luksusowych kosmetyków Rituals Cosmetics. Marka chce zachęcić klientów do zmiany codziennych nawyków na przyjemne rytuały, które sprawią, że codzienna pielęgnacja stanie się chwilą ukojenia zmysłów i relaksu. Starannie dobrane receptury oraz zachwycające kompozycje zapachowe produktów do domu, pozwolą wprowadzić wyjątkowy nastrój do każdego wnętrza.

Piękne aromaty warto również wprowadzić do swojej kuchni, a można je znaleźć w bogatej ofercie sklepu Czas na Herbatę, który oferuje ponad 160 rodzajów herbat klasycznych i kompozycji produkowanych według różnorodnych tradycji oraz 40 rodzajów kaw klasycznych i smakowych. Specjalnością salonu są również zestawy prezentowe, które można uzupełnić o słodkości lub akcesoria do parzenia i picia herbaty lub kawy.

Aby zatrzymać dobry nastrój na dłużej, warto wprowadzić zmiany w swoim domu. Piękny dywan pomoże nadać przytulny wystrój każdemu wnętrzu. Odpowiedni dywan można znaleźć w nowo otwartym salonie Alladyn, który wyróżnia się szeroką ofertą oryginalnych orientalnych dywanów z Indii, Chin, Iranu czy Pakistanu. Salon oferuje ręcznie tkane dywany najwyższej jakości – klienci mogą wybierać spośród produktów o klasycznym lub nowoczesnym wzornictwie, a wybrany dywan mogą przetestować w swoim wnętrzu jeszcze przed zakupem, dzięki usłudze bezpłatnej prezentacji w domu.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z otwarć nowych lokali oraz cieszymy się zaufaniem, jakim obdarzyły nas kolejne marki. Stale wzbogacamy ofertę Galerii Mokotów, aby była miejscem wszechstronnym, które będzie wychodzić naprzeciw różnorodnym potrzebom klientów oraz wyróżniać się wysokim standardem świadczonych usług. – mówi Rzeczniczka Prasowa Galerii Mokotów, Agata Berndt-Wazelin.

Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Galeria, należąca do Unibail-Rodamco-Westfield, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i Klientem. Na powierzchni trzech pięter w galerii handlowej mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za jedno z najbardziej prestiżowych i odnoszących największe sukcesy rynkowe centrów handlowych w Polsce.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników