Lancerto odpowiada na potrzeby kobiet, których praca wymaga nienagannego wyglądu na co dzień, a w weekend dobrze czują się w stylu smart casual. Lancerto, wykorzystując swoje doświadczenie w docenianym przez klientów krawiectwie wysokiej jakości, oferuje paniom ponadczasowe ubrania, które czerpią z klasyki krojów i wzornictwa. Ta wszechstronna kolekcja świetnie sprawdzi się w intensywnym środowisku biznesowym, jak i podczas spokojnego weekendu.
Każdego dnia setki kobiet odwiedzają sklepy Lancerto. Żony, partnerki, mamy, siostry pomagają mężczyznom w kształtowaniu ich wizerunku, lecz do tej pory nie mogły wybrać niczego dla siebie. Ponadto 90% doradców marki to właśnie kobiety. Dlatego Lancerto postanowiło wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientek i stworzyć pierwszą kolekcję przeznaczoną wyłącznie dla nich.
Debiut Lancerto w świecie kobiet
„Wielokrotnie słyszeliśmy od naszych klientek, że żałują, że w ofercie Lancerto nie ma nic dla nich. Oglądając męskie koszule czy garnitury wypominały nam, że potrzebują podobnych ale damskich. Mamy ogromne doświadczenie w modzie męskiej ale świat mody damskiej nas onieśmielał. Zachęcani przez coraz szersze grono kobiet podjęliśmy jednak wyzwanie i jesteśmy dumni z rezultatu. Ostatecznie ocena należy do klientek, ale jesteśmy przekonani, że dajemy im kolekcję z najwyższej półki” – mówi Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO
„Życie to podróż, ale na własnych zasadach”
PARTNER PORTALU
Wiosenno – letniej kolekcji dla kobiet towarzyszy kampania wizerunkowa oraz nowe motto marki, swoisty manifest, podkreślający wszechstronność zastosowań propozycji Lancerto: nieważne dokąd zmierzasz, ważne, aby być sobą i podróżować przez życie na własnych zasadach. Pozwól, aby towarzyszył Ci przy tym kobiecy styl w najlepszym wydaniu. „Bądź sobą” to nawiązanie do nowego motto marki: „Życie to podróż, ale na własnych zasadach”.
„Mimo, że w środowisku pracy często obowiązuje dress code, to każdy, a zwłaszcza kobiety, ma potrzebę by wyrazić swoją osobowość przez ubiór. Dlatego postanowiliśmy, że kolekcja damska będzie ściśle limitowana. Dostępnych będzie tylko kilka sztuk ubrań z każdego rozmiaru. Kapsułowy charakter kolekcji w połączeniu z unikalnymi wzorami gwarantuje, że istnieje mała szansa na spotkanie drugiej osoby w podobnym stroju” – dodaje Michał Grochala.
Kolekcję damską zaprojektowała Katarzyna Szczepaniak od lat związana z kobiecą modą premium. Firma uznała, że projekt jest na tyle priorytetowy i bezprecedensowy, że wymaga wsparcia spoza dotychczasowego zespołu projektowego skupionego na męskim designie.
Stylowo i kobieco niezależnie od okazji
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Kolekcja obejmuje ubrania, które są nieodłącznym elementem wiosenno-letniej garderoby każdej kobiety. Odpowiadają potrzebom kobiet, które na co dzień chcą wyglądać profesjonalnie, nie rezygnując z poczucia swobody. Barwne wzory zdobiące lekkie sukienki i koszule przywołują na myśl słoneczną aurę w mieście i podczas urlopu. Lekkie marynarki, kostiumy czy płaszcze stawiają na elegancki uniwersalny look stawiając na swobodę jednocześnie dbając poczucie pewności siebie.
Lancerto jest świadome przywiązania swoich klientów do nienagannej jakości, dlatego po raz kolejny postawiło na ściśle wyselekcjonowane materiały pochodzące z Włoch. Są to materiały wiskozowe a także mieszanki z wysoką zawartością naturalnej przędzy: bawełny, lnu, tencelu, czy modalu. W celu zapewnienia najwyższego standardu rzemiosła krawieckiego 100% kolekcji zostało uszyte w Polsce.
Nowoczesny asystent zakupów FitFinder i zamówienia Click & Collect
Jako że pierwsza kolekcja damska jest programem pilotażowym będzie ona dostępna wyłącznie za pośrednictwem internetowego sklepu lancerto.com. Klientkom w zakupach towarzyszy wirtualny asystent FitFinder, który na podstawie dostarczonych informacji o wzroście, wadze, typie sylwetki i aktualnej garderobie klientki zaproponuje jej konkretne pozycje i pomoże w doborze rozmiaru. Usługa Click & Collect umożliwia zamówienie ubrań do salonu, także poprzez tablety, którymi dysponuje obsługa sklepu, i obejrzenia ich przed podjęciem ostatecznej decyzji.
Dodatki na lato na lata
Uzupełnieniem kolekcji ubrań jest szeroka paleta praktycznych dodatków oraz akcesoriów. LANCERTO przygotowało linię portfeli w kilkudziesięciu wzorach oraz kolorach. Portfele posiadają podszewkę RDIF z blokadą sygnału wykorzystywanego w płatnościach zbliżeniowych, dzięki temu pieniądze na kartach płatniczych są chronione przed nieautoryzowanym skanowaniem np. w metrze, zatłoczonym autobusie albo na lotnisku. LANCERTO przygotowało też szale w rożnych wariantach kolorystycznych.
15 rok na rynku
LANCERTO to polska marka założona w 2008 roku. Znana ze swojego innowacyjnego stylu, komfortowej i wysokiej jakości odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn. Kolekcje marki powstają z myślą o mężczyznach ceniących wygodę i elegancję. Ekskluzywnie wyselekcjonowane tkaniny, perfekcyjny krój oraz staranność wykończenia to pewność nienagannego wizerunku w każdej sytuacji.
LANCERTO dysponuje sklepem online lancerto.com oraz ogólnopolską siecią salonów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski, w których profesjonalni i wykwalifikowani doradcy klienta dobiorą ubranie pod kątem okazji, potrzeb i cech fizycznych Klienta. Asortyment marki to klasyczne garnitury, smokingi, marynarki, koszule, swetry, płaszcze, kurtki, spodnie chino oraz skórzane buty wizytowe o ponadczasowym wzornictwie, a także szeroki wybór dodatków takich jak: krawaty, poszetki, szale, spinki do mankietów, szelki i skórzane paski. Ponadto marka oferuje odzież premium w stylu smart casual tj. jeansy, dzianiny, t-shirty i koszulki polo.