scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

MODIVO i eobuwie.pl z ofertą reklamową w kanałach e-commerce i retail

Modivo Młociny

MODIVO S.A., właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO tworzy Advertising Services. Na czele zespołu stanął Wojciech Bryzek, który odpowiada za rozwój oferty reklamowej w kanałach własnych. 

Pandemia, kolejne lockdowny i ograniczenia w tradycyjnym handlu przyczyniły się do wzrostu znaczenia e-commerce. W krótkim czasie to platformy internetowe stały się dla konsumentów początkiem ścieżki zakupowej i miejscem finalizacji transakcji. Sam e-commerce stał się z kolei motorem napędowym dla rynku reklamy – wydatki na promocję w tym kanale rosną niemal cztery razy szybciej w porównaniu do wydatków na całą reklamę internetową.

– Platformy e-commerce mają ogromny potencjał reklamowy. Są pierwszym miejscem zakupowych poszukiwań konsumentów, przez co zapewniają szerokie dotarcie. Wprowadzenie oferty reklamowej będzie uzupełnieniem dla planowanego debiutu marketplace’u na platformie MODIVO oraz ukłonem w stronę podmiotów, z którymi współpracujemy. Nasi partnerzy oczekują już nie tylko przestrzeni do sprzedaży, ale i narzędzi do komunikacji z klientem. Dzięki wdrożeniu kompleksowych rozwiązań będziemy mogli spełnić ich życzenia. Realizację projektu zaczynamy od budowy silnego zespołu, który od lat związany jest z rynkiem reklamy – mówi Damian Zapłata, prezes zarządu MODIVO S.A.

Głównym zadaniem, jakie stawia przed sobą Spółka, będzie stworzenie skalowalnego, w pełni zautomatyzowanego ekosystemu, gwarantującego wysoki zwrot inwestycji dzięki wykorzystaniu danych które posłużą dostawcom.

W USA platformy e-commerce odpowiadają już za 15% wydatków reklamowych w sieci, a wartość samego rynku reklamy internetowej w Polsce jest szacowana na ponad 4,5 mld zł. Jako Advertising Director zespołowi przewodzić będzie Wojciech Bryzek, od ponad 12 lat związany z rynkiem reklamy internetowej. Doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Onet i Allegro.

– Zaznaczenie obecności na rynku reklamowym wpisuje się w ogólny trend. Coraz więcej firm, również z sektora e-commerce, decyduje się na taki ruch. Największą przewagą MODIVO w tym obszarze jest omnichannelowość. Dzięki zaproponowanemu narzędziu dotarcie z komunikatem będzie możliwe za pośrednictwem kanałów własnych, zewnętrznych stron, ale też, co unikatowe, ekranów multimedialnych w sklepach stacjonarnych – komentuje Wojciech Bryzek, przez ostatnie 7 lat związany z Allegro, gdzie stworzył i rozwijał silnik reklamy Allegro Ads.

Wojtek będzie ściśle współpracował z Joanną Suszek, Offer Management Leader w MODIVO S.A. i Magdaleną Wójcik, Head of Advertising Revenue w MODIVO S.A. Joanna będzie odpowiadać za zespół Business Development, tworzenie i zarządzanie ofertą reklamową dla dostawców. Magdalena będzie z kolei kierować zespołem sprzedaży, odpowiedzialnym za rozwój współpracy i pozyskiwanie przychodów od reklamodawców.

MODIVO S.A. łączy ofertę platform e-commerce eobuwie.pl oraz MODIVO. Platformy sprzedażowe, oferują setki topowych marek, dostępne są w kilkunastu krajach europejskich. W przypadku eobuwie.pl działają zawsze w lokalnych domenach. W największych polskich aglomeracjach oraz w stolicy Czech Spółka prowadzi także sprzedaż stacjonarną. Dzięki inwestycjom w nowoczesne technologie oraz innowacyjnemu projektowi esize.me dokonuje rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży online i offline.

 

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Firmy

modivo-logo
retailer
Modivo SA to dawne Eobuwie.pl. S.A. Firma jest liderem rynku sprzedaży ecommerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka działa obecnie na 17…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required