Drogeria dm dołącza do Programu PAYBACK. Już od chwili wejścia dm na polski rynek, uczestnicy Programu mogą zbierać punkty zarówno w sklepach stacjonarnych dm, w aplikacji „Mój dm” oraz w sklepie online na www.dm.pl.
Drogerie dm są znane konsumentom w trzynastu europejskich krajach, w tym m.in. w Niemczech, Czechach, na Węgrzech, Słowenii, Chorwacji i we Włoszech. Od 21 kwietnia drogeria dm działa też w Polsce. Pierwszy sklep marki został otwarty we Wrocławiu.
– Bardzo cieszymy się, że równolegle z debiutem pierwszej drogerii dm w Polsce rozpoczynamy współpracę z najpopularniejszym programem lojalnościowym, jakim jest PAYBACK. Podczas zakupów w drogeriach dm konsumenci będą korzystać od razu ze wszystkich benefitów dostępnych w ramach Programu. Naszym klientom na co dzień oferujemy szeroki wybór najwyższej jakości produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Wierzymy, że Polacy pokochają nasze marki i docenią zespół sklepów dm – przeszkolonych profesjonalistów zawsze gotowych do pomocy i służących poradą, oraz ucieszą się z możliwości skorzystania z dodatkowych profitów, takich jak udział w Programie PAYBACK – mówi Markus Trojansky, General Manager w Polsce.
– Ogłoszenie naszego partnerstwa z marką dm to jedno z ważniejszych wydarzeń dla PAYBACK Polska w tym roku. Dołączenie polskiego oddziału drogerii do naszego Programu to dla jego uczestników kolejne miejsce na zakupowej mapie i dodatkowa możliwość generowania oszczędności. Z kolei przed naszym zespołem staje bardzo ciekawe wyzwanie – wsparcie nowego partnera w zbudowaniu rozpoznawalności i mocnej pozycji wśród polskich konsumentów. W tej kwestii strategiczne będzie wykorzystanie naszych zaawansowanych kompetencji analitycznych i marketingowych, dzięki którym do naszych uczestników trafia oferta i komunikacja szyta na miarę ich potrzeb. Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać naszego partnera w jego debiucie na polskim rynku – komentuje Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK w Polsce.
Oferta marki dm to ponad 10 tysięcy produktów, w tym 28 marek własnych z kategorii beauty, zdrowia, gospodarstwa domowego, asortymentu dedykowanego właścicielom zwierząt czy zdrowej żywności. Użytkownicy Programu mogą zbierać punkty zarówno podczas zakupów stacjonarnych w drogerii dm, jak i tych online. Każde wydane 2 zł to 1 punkt na koncie uczestnika.
Zebrane punkty można następnie wymieniać stacjonarnie w drogerii dm, korzystając z oferty innych partnerów, jak również wybierając nagrody dostępne w sklepie PAYBACK.
Informacje o wszystkich nowościach i promocjach dostępnych w drogerii można będzie znaleźć zarówno w aplikacji PAYBACK, jak i na PAYBACK.pl. Z okazji wejścia do Programu nowego partnera jego uczestnicy, którzy zarejestrują kartę dm i pobiorą aplikację PAYBACK w ciągu 30 dni od rejestracji karty, otrzymają 100 punktów na start.