Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

PARTNERZY SERWISU

Metro Properties
Designer Outlet Kraków

Otwarcie pierwszego sklepu Pepco w Niemczech

Pepco, jedna z największych i najszybciej rozwijających się europejskich sieci dyskontów o zróżnicowanym asortymencie, jest już obecna w Niemczech. Od 28 kwietnia mieszkańcy Niemiec mogą robić zakupy w sklepie Pepco w centrum handlowym Boulevard Berlin. Jeszcze w tym roku sieć otworzy kolejne sklepy w innych lokalizacjach. Marka będzie dalej rozszerzać swoją obecność we wschodnich Niemczech.

Sieć Pepco ma już 2700 sklepów w całej Europie, a Niemcy są 16 krajem, w którym sieć prowadzi działalność. Sklepy znajdują się w Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Estonii, na Węgrzech, we Włoszech, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Serbii, Hiszpanii, a w tym roku zostaną otwarte także w Grecji.

Od momentu ogłoszenia przez Pepco planu wejścia na rynek niemiecki trwały wytężone prace nad otwarciem pierwszych sklepów w tym kraju. Następne miesiące będą nie mniej intensywne. Sieć planuje otwarcie kolejnych sklepów, głównie we wschodnich Niemczech, np. w Chemnitz, i stworzenie nawet 100 miejsc pracy do końca roku.

– Z radością informujemy, że do krajów, w których Pepco prowadzi działalność, dołączyły Niemcy. Będziemy rozwijać się i otwierać nasze sklepy tam, gdzie klienci nas potrzebują, blisko ich domów, tak by każdy mógł ubrać swoją rodzinę oraz udekorować i wyposażyć swój dom w dobrych cenach – powiedział Aleksandr Cikaidze, Dyrektor ds. sprzedaży detalicznej Pepco.

Asortyment produktów Pepco obejmuje odzież dla dzieci i dorosłych, bieliznę, akcesoria, zabawki, dekoracje, tekstylia i artykuły gospodarstwa domowego. Celem marki jest oferowanie idealnego połączenia dobrej jakości oraz przystępnej ceny.

Otwarcie pierwszego sklepu Pepco miało uroczysty charakter: wstęga została przecięta przez Inę Orlovą – Kierownika Sklepu, Juliane Maiwald – Kierownika Regionalnego oraz Patricka Steigera – Kierownika Operacyjnego na Niemcy, a także Maika Steude, HR Managera Pepco. W symbolicznym otwarciu drzwi do pierwszego sklepu w Niemczech wziął także udział Axel Haasis – Kierownik Jednostki Sponsorów Prywatnych, Fundacji i Spółek z niemieckiego biura organizacji SOS Wioski Dziecięce, z którą Pepco współpracuje od wielu lat, wspierając dzieci poprzez programy edukacyjne i pomocowe.

Pepco znane jest jako jako marka odpowiedzialna społecznie, angażująca się w programy CSR w każdym kraju, w którym prowadzi działalność. Sieć skupia się głównie na pomocy dzieciom, dlatego współpracuje z organizacjami pozarządowymi, które pomagają dzieciom w potrzebie, np. pochodzącym z rodzin w trudnej sytuacji finansowej lub wykluczonych społecznie. Organizacje te zajmują się rozwojem dzieci, wzmacnianiem ich umiejętności i kompetencji oraz prowadzeniem edukacji specjalnej, a także rozbudzają ich zainteresowanie sztuką, kulturą i sportem.

W krajach, w których Pepco prowadzi działalność, sieć spotyka się z ciepłym przyjęciem nie tylko klientów, ale także organizacji branżowych i specjalistów. Marka otrzymała za swoją działalność szereg nagród biznesowych i handlowych, w tym Diamenty Forbesa, Super Markę, Gwiazdę Jakości Obsługi, nagrodę Retailers’ Award przyznaną przez Shopping Center Forum, a w 2021 roku Pepco zostało wybrane jednym z Najlepszych Pracodawców w Polsce.