Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Już 5 maja nastąpi otwarcie drogerii dm w Jeleniej Górze.

W czwartek 5 maja o godzinie 8.00 rano drogeria dm otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Jeleniej Góry. W dniach 5-7 maja w sklepie zlokalizowanym przy ulicy Jana Pawła II 31b na odwiedzających czekać będzie szereg atrakcji dla rodzin z dziećmi.

Choć w dm obowiązuje trwała, zawsze korzystna cena, z okazji otwarcia detalista zaplanował dodatkowo 15% rabatu powitalnego na wszystkie zakupy oraz żel pod prysznic marki własnej Balea w prezencie z limitowanej edycji przygotowanej specjalnie dla Polski. Rabat obowiązuje do 14 maja. W ramach wspierania lokalnych inicjatyw społecznych i kulturalnych drogeria przekaże darowiznę na rzecz Centrum Opieki nad Dzieckiem “Karkonoskie Iskierki”. Na potrzeby nowo otwartej lokalizacji dm zatrudnił dziewięciu pracowników.

– Po entuzjastycznym przyjęciu naszej pierwszej polskiej drogerii we Wrocławiu z ogromną radością otwieramy sklep w Jeleniej Górze. Bardzo cieszymy się, że będziemy mogli zaprosić mieszkańców kolejnego miasta do świata marek dm. Wierzymy, że to spotkanie zaowocuje długotrwałą relacją, a nasz kompetentny i uprzejmy zespół oraz szeroka gama usług pozwolą poczuć klientom, że ich potrzeby są dla nas najważniejsze – mówi Markus Trojansky General Manager w Polsce

R E K L A M A

W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. Klienci będą mogli także zakupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Warto podkreślić, że dm znany jest także z wysokiej jakości marek własnych, po które od lat konsumenci chętnie sięgają. Wśród nich wymienić należy markę Balea, czy najlepiej sprzedającą się markę certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde.

Przyjazna aranżacja wnętrz sklepów ma sprawić, że zakupy będą wygodne i przyjemne dla klientów. Z przestronnych alejek i bogatej oferty produktów dla dzieci szczególnie skorzystają rodziny. Bardzo ciekawie prezentuje się też polityka cenowa drogerii. „Zawsze korzystnie” to najważniejsze przesłanie dm, które daje klientom gwarancję trwałej, zawsze korzystnej ceny, bez czekania na promocje. Ten unikatowy koncept, nieznany dotąd na rynku polskim jest jednocześnie znakiem rozpoznawczym detalisty w pozostałych krajach. – Naszym celem jest zapewnienie przyjemnych zakupów – bez poczucia pogoni za ofertami czy ryzyka przeoczenia najlepszych okazji. To nasza obietnica dla klientów. Chcemy, żeby mieli pewność, że kiedykolwiek przyjdą do dm na zakupy, zawsze będzie to dla nich korzystne – tłumaczy Markus Trojansky.

Wyjątkowo z okazji otwarcia drogeria oferuje dodatkowy 15% rabat powitalny, który obowiązuje w dniach 5-14 maja oraz specjalną, polską edycję kremowego żelu pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm lub zakupić. Oferta ważna jest również do 14 maja lub do wyczerpania zapasów. Na mieszkańców Jeleniej Góry odwiedzających sklep w dniach 5-7 maja czekać będą atrakcyjne animacje i zabawy z muzyką, spotkanie z pluszowym misiem Saubär oraz prażony popcorn. Klienci z całej Polski mogą dokonywać zakupów w sklepie online www.dm.pl oraz za pomocą aplikacji “Mój dm”.

Powierzchnia sali sprzedaży drogerii dm wynosi około 434 m2. Drogeria zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklep wyposażony jest w stację pakowania prezentów oraz dystrybutor wody. Tuż przy wejściu na klientów czeka komfortowy parking z uwzględnieniem dedykowanych miejsc dla rodzin z dziećmi, a także osób niepełnosprawnych. Drogeria otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 20:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 18:00. Sieć zatrudniła dziewięciu pracowników na potrzeby nowo otwartej lokalizacji.

Drogerie dm posiadają ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2019/2020 dm odnotował sprzedaż w wysokości 12,3 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 13 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 42 600 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 9,4 mld euro. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.
Dodatkowe informacje dla mediów: lp.aidem-trarp@anzoran.ajcyrtap, 609 69 33 45