Gomez rozwija Centrum Dystrybucyjne

Multibrand z modą premium zdecydował o zwiększeniu powierzchni magazynowej do 12 tys. m kw. Centrum Dystrybucyjne w Swadzimiu ma usprawnić proces dostaw na wszystkie rynki, na których marka prowadzi sprzedaż i zapewnić profesjonalne zaplecze do dalszej ekspansji.

Docelowo pomieści ponad 750 tys. produktów. Transakcję przeprowadziła firma JLL. Q2 to intensywny czas dla GOMEZ. Marka realizuje kolejne duże projekty. Poza inwestycją w infrastrukturę magazynową, udostępniła swoją ofertę klientom w Niemczech i we Włoszech. Tym samym liczba obsługiwanych rynków wzrosła do 12. Multibrand stale poszerza ofertę produktową. Obecnie w portfolio ma ponad 150 topowych marek.

– Decyzja o zwiększeniu powierzchni magazynowej jest naturalną konsekwencją naszej ekspansji. Zależy nam na tym, by zasoby magazynowe były adekwatne do skali działalności. Tylko w ten sposób będziemy mogli zapewnić kompleksową obsługę każdego z rynków, a nasze produkty będą jeszcze szybciej docierały do klientów – mówi Michał Dobicki, Prezes Zarządu GOMEZ.

Centrum Dystrybucyjne zostało podzielone na trzy kluczowe strefy: przyjęć, wysyłki, zwrotów i reklamacji. Wszystko po to, by skuteczniej wykorzystywać przestrzeń magazynową i pracować jeszcze wydajnej.

– W nowej części zachowujemy ciągłość funkcjonowania tego konceptu i optymalizujemy zasoby. Zależy nam na scentralizowaniu wszystkich procesów, dzięki temu będziemy przygotowani na dynamiczne wzrosty wolumenów zamówień w najpopularniejszych okresach sprzedażowych w ciągu roku – dodaje Michał Dobicki.

Na co dzień Centrum Dystrybucyjne realizuje także dostawy do salonów stacjonarnych GOMEZ, zlokalizowanych w Poznaniu i Warszawie.

W przyszłości marka planuje dalszy rozwój infrastruktury magazynowej oraz robotyzację wybranych
procesów.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych