Z okazji otwarcia swojej pierwszej drogerii DM w Jeleniej Górze przygotowano szereg atrakcji, między innymi dodatkowy 15% rabat powitalny, obowiązujący w dniach 5-14 maja, animacje i zabawy z muzyką, spotkanie z pluszowym misiem Saubär oraz prażony popcorn.
Frekwencja dopisała – klienci tłumnie przyszli poznać świat dm, a ich serca ponownie podbiły produkty marek własnych. Każdemu otwarciu sklepów dm towarzyszy aktywność wiążąca markę z lokalną społecznością. Tak też stało się i tym razem. Zespół sklepu mieszczącego się przy Jana Pawła II 31b w Jeleniej Górze zdecydował się przekazać darowiznę na rzecz Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci z Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie “Karkonoskie Iskierki”. W imieniu Stowarzyszenia czek odebrała pani Magdalena Kuźma.
– Rozpiera nas radość, ponieważ również klienci z Jeleniej Góry przyjęli nas z ogromnym entuzjazmem. Wielu z nich przyszło po konkretne produkty, wcześniej wybrane w sklepie internetowym dm.pl oraz w apliakacji Mój dm. Niezależnie od preferencji zakupowych wszystkich odwiedzających fachową poradą wspierał nasz profesjonalny zespół – mówi Markus Trojansky, General Manager dm w Polsce.
Klienci dm chętnie kupowali produkty z asortymentu dla dzieci i do domu oraz produkty marki własnej. Największym zainteresowaniem cieszyły się żele, mydła i kremy Balea oraz kosmetyki naturalne alverde. Specjalną, polską edycję kremowego żelu pod prysznic Balea klienci z Jeleniej Góry mogą otrzymać w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm albo zakupić. Oferta ważna jest do 14 maja lub do wyczerpania zapasów.
– Chcemy być jak najbliżej naszych klientów, także w ich codziennym życiu. Interesuje nas wszystko, co dzieje się w zasięgu 10-20 km od naszego sklepu. Kibicujemy, wspieramy, promujemy, a jeśli istnieje taka potrzeba, pomagamy. Otwierając sklep, stajemy się częścią lokalnej społeczności – komentuje Markus Trojansky.
PARTNER PORTALU
W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. Klienci mogą także zakupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Warto podkreślić, że dm znany jest także z wysokiej jakości marek własnych, po które od lat konsumenci chętnie sięgają., między innymi wspomniana już Balea, alverde czy babylove.
Przyjazna aranżacja wnętrz sklepów ma sprawić, że zakupy będą wygodne i przyjemne dla klientów. Z przestronnych alejek i bogatej oferty produktów dla dzieci szczególnie skorzystają rodziny. Drogerie dm oferują trwałe, zawsze korzystnie ceny, bez konieczności czekania na promocje lub kupowania na zapas, tylko ze względu na czasowe promocje. Ten unikatowy koncept, nieznany dotąd na rynku polskim jest jednocześnie znakiem rozpoznawczym detalisty w pozostałych krajach.
Drogeria w Jeleniej Górze to drugi po Wrocławiu sklep dm w Polsce. Jego powierzchnia sprzedażowa wynosi około 434 m2. Drogeria zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklep wyposażony jest w stację pakowania prezentów oraz dystrybutor wody. Tuż przy wejściu na klientów czeka komfortowy parking z uwzględnieniem dedykowanych miejsc dla rodzin z dziećmi, a także osób niepełnosprawnych. Drogeria otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 20:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 18:00. dm zatrudnił dziewięciu pracowników na potrzeby nowo otwartej lokalizacji. Klienci mogą także dokonywać zakupów w sklepie internetowym www.dm.pl oraz za pomocą aplikacji “Mój dm”.
O drogeriach dm
Drogerie dm posiadają ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2019/2020 dm odnotował sprzedaż w wysokości 12,3 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 13 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 42 600 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 9,4 mld euro. Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter