Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Gorąco Polecam. Smaki z piekarni niebawem w Placu Unii

Sieć Gorąco Polecam. Smaki z piekarni już niedługo otworzy kolejny lokal w stolicy. Znajdzie się on w budynku Plac Unii. Umowa dotycząca otwarcia nowego punktu sprzedaży została zawarta pomiędzy grupą Enata Bread, zarządzającą marką oraz Invesco Real Estate. 

W warszawskim Placu Unii powstanie piekarnia popularnego konceptu Gorąco Polecam. Smaki z piekarni oferująca tradycyjne wypieki (chleby, bagietki, bułki) oraz inne produkty, m.in.: kanapki, przekąski, sałatki, zupy, kawę czy soki.

– Warszawski rynek jest coraz bardziej nasycony, ale widzimy jeszcze potencjał do rozwoju. Podpisana właśnie umowa potwierdza, że zaproponowany przez nas koncept budzi zaufanie inwestorów i wynajmujących. Cieszę się, że marka Gorąco Polecam. Smaki z piekarni zaistnieje w tak prestiżowym miejscu, jakim niewątpliwie jest Plac Unii – mówi Bartłomiej Rychcik, CEO Enata Bread.

– Sieć piekarnicza należąca do Grupy Enata Bread cieszy się dużą popularnością wśród mieszkańców stolicy. Jesteśmy przekonani, że produkty Gorąco Polecam. Smaki z piekarni znajdą swoich licznych wielbicieli w Placu Unii. Lokal nowego najemcy będzie doskonałym uzupełnieniem oferty spożywczej 2-poziomowego pasażu handlowo-usługowego – dodaje Anna Szelc, Dyrektor Investment Management Invesco Real Estate w Polsce.

Zawarta umowa wpisuje się w strategię ekspansji Enata Bread. Strategia grupy zakłada, że w perspektywie 3-4 lat sieć Gorąco Polecam. Smaki z piekarni urośnie do ponad 150 lokali (obecnie 50 punktów sprzedaży) i osiągnie ponad 120 mln zł rocznych przychodów, co stanowić będzie czterokrotny wzrost. Enata Bread to dynamicznie rozwijająca się grupa marek (Gorąco Polecam. Smaki z piekarni, Bakery) z branży piekarniczo-cukierniczej. Wyróżnia się doskonałym zarządzaniem, wysoką jakością produktów i usług, a także tworzeniem konceptów – lokali gastronomicznych, które zmieniają oblicza miast i miejsc, kreując niepowtarzalną i przyjazną atmosferę.

Plac Unii to nowoczesny obiekt wielofunkcyjny

Plac Unii to nowoczesny obiekt wielofunkcyjny, który wyróżnia się na mapie Warszawy ciekawą architekturą oraz jest ceniony za wysoką jakość powierzchni biurowych. Kompleks składający się z
trzech budynków rozdzielonych szklanym dachem (dwóch 6-kondygnacyjnych oraz 21-piętrowej wieży) łącznie obecnie oferuje ponad 46 000 mkw. powierzchni do wynajęcia oraz 800 miejsc parkingowych. Dzięki modułowej konstrukcji poszczególnych kondygnacji, Plac Unii zapewnia funkcjonalną i elastyczną pod względem aranżacji powierzchnię biurową klasy A+. W biurowcu zastosowano liczne rozwiązania ekologiczne wpływające bezpośrednio na realne oszczędności najemców, a sam projekt otrzymał certyfikat BREEAM na poziomie bardzo dobrym, przyznawany obiektom zrealizowanym zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa. Każda z części kompleksu posiada oddzielne wejście, osobne piony komunikacyjne oraz niezależne recepcje.

W 2022 roku zakończyła się modernizacja poziomu +1 w wyniku czego obiekt zyskał dodatkowe 5000 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej. W części retail pasażu handlowo-usługowego znajduje się 50 najemców, w skład których wchodzą m.in.: Rossmann, H&M, Benetton, Massimo Dutti, Vistula, Miele, Empik, iSpot, Midi Zoo, Smyk, Duka, Hebe czy Douglas. Na terenie obiektu do dyspozycji klientów są także klub fitness Zdrofit, restauracje i wiele punktów gastronomicznych oraz supermarket SuperSam. Obiekt posiada komfortowy, wielokondygnacyjny parking mieszczący stanowiska dla ponad 500 samochodów. Zarządcą budynku jest firma CBRE. Za komercjalizację odpowiada firma Colliers International.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem