Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Martes Sport liderem rankingu Koszyk Roku 2022

Inwestycje grupy Kapitałowej Martes Sport w najnowsze rozwiązania technologiczne dla obszaru e-commerce i konsekwencja w działaniu mająca na celu dostarczenie klientom jak najlepszych doznań zakupowych to tylko niektóre elementy, jakie doprowadziły sklepmartes.pl do zwycięstwa w rankingu Koszyk Roku 2022. Sklepmartes.pl stał się niekwestionowanym liderem zestawienia, które brało pod uwagę 100 największych sklepów internetowych działających w Polsce.

Coroczne podsumowanie, organizowane przez Twisto, Mastercard i Edisonda, oparte jest o doświadczenia zakupowe klientów podczas całego procesu – od momentu włożenia produktów do koszyka, po finalizację płatności.

Rozwój w modelu omnichannel

E-commerce jest dla GK Martes Sport jednym z kluczowych obszarów rozwoju i budowania silnej pozycji firmy na rynku.

W ciągu ostatnich lat stworzono 3 prężnie funkcjonujące platformy sprzedażowe: www.sklepmartes.pl, www.fitanu.com oraz www.sklepiguana.pl

Martes Sport posiada również sklepy internetowe w Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji, które odnotowują znaczne wzrosty sprzedaży. Nie jest to ostateczna lista. Zespół e-commerce stale pracuje nad uruchamianiem sprzedaży w kolejnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tym samym umożliwiając zakup produktów coraz szerszemu gronu klientów.

Dążenie do synergii pomiędzy kanałami dystrybucji sprawia, że Grupa Kapitałowa Martes Sport niezmiennie stawia na rozwój sprzedaży w modelu omnichannel, wprowadzając m.in. Click & Collect. Umożliwia to klientom zamawianie produktów online, a następnie odbiór w wybranej placówce spośród całej sieci sklepów stacjonarnych.

23 nowe sklepy w pół roku

Obecnie sieć liczy ponad 360 sklepów w Polsce i za granicą. Plany ekspansji zakładają dalszy rozwój w obrębie rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Liczba lokalizacji stale się powiększa. Tylko w okresie od października 2021 do kwietnia 2022 na terenie Polski, Czech i Rumunii powstały 23 nowe placówki.

Płynnym połączeniem kanałów sprzedaży są również aplikacje Klub Martes Sport oraz Klub FITANU.COM, dzięki którym konsument zyskuje stały dostęp do dedykowanych rabatów i funkcjonalności podnoszących standard zakupów.

Dużym krokiem wsparcia dystrybucji w sieci były także platformy Allegro oraz Amazon, które mają znaczący udział w sprzedaży.

Plan na 2022 to 1,5 mld złotych

Silna pozycja Grupy Kapitałowej Martes Sport na rynku to efekt ponad 25-letniego doświadczenia, trafnych inwestycji i poszukiwania nowych dróg rozwoju. Potwierdza to między innymi Certyfikat Wiarygodności Biznesowej przyznany firmie za rok 2021. Bisnode Polska przyznaje taki certyfikaty firmom, które mogą pochwalić się bardzo dobrą kondycją finansową. Planowany przychód netto Grupy Kapitałowej Martes Sport na rok 2022 ma wynieść 1.5 mld złotych.