Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Prima Moda planuje w ciągu 3 lat 3-krotny wzrost przychodów ze sprzedaży

Prima Moda w celu realizacji nowej strategii na lata 2022-2024 planuje przeprowadzić 3 emisje akcji i pozyskać z nich około 10 mln zł. Firma planuje, że do roku 2024 osiągnie 3-krotny wzrost przychodów ze sprzedaży.

Prima Moda podała, że pierwsza emisja planowana jest na kwotę około 3 mln zł, przy założeniu ceny emisyjnej 2 zł, druga na kwotę 3 mln zł przy założeniu ceny emisyjnej 3 zł i trzecia na kwotę około 4 mln zł, przy założeniu ceny emisyjnej 4 zł.

Oferta spółki planowana jest w bieżącym roku, po wypełnieniu odpowiednich wymagań formalnych, w szczególności przygotowaniu i zatwierdzeniu prospektu emisyjnego.

Strategia Prima Moda zakłada osiągnięcie 3-krotnego wzrost przychodów ze sprzedaży, 2,5-3,5x wzrostu rentowności marży brutto i EBITDA wobec 2021 roku oraz 100 proc. udział sprzedaży w kanale e-commerce, w tym 90 proc. udział sprzedaży realizowanej na rynkach poza Polską.

 

 

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem