Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Galeria Mokotów już niebawem z nową nazwą

Rozwój sieci Westfield w Hiszpanii, Szwecji i w Polsce to niezrównana szansa dla marek i najemców na pogłębienie relacji z milionami klientów na całym świecie. Galeria Mokotów, jako drugie centrum handlowe w Polsce, dołączy pod koniec września do elitarnego grona centrów handlowych Westfield, przyjmując nazwę Westfield Mokotów. 

W czwartek 19 maja 2022, Unibail-Rodamco-Westfield (URW) ogłosiło swoje plany związane z dalszą ekspansją marki Westfield i rebrandingiem jaki już tej jesieni przejdą trzy europejskie centra handlowe: Parquesur w Madrycie, Taby Centrum w Sztokholmie oraz jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w Polsce – Galeria Mokotów w Warszawie.

Zapowiedziany rebranding trzech flagowych europejskich destynacji jest kontynuacją rozwoju marki Westfield w Europie. Spółka zwiększa swój przychód oferując działania reklamowe oraz niestandardowe rozwiązania promocyjne dla poszczególnych marek, zapewniając im ogromną liczbę jakościowych odbiorców (około 550 milionów w całej Europie). Dodatkowo, znaczącą wartością tej marki dla najemców jest średnio o 20% wyższy obrót generowany przez centra Westfield w porównaniu do innych centrów handlowych kategorii A.

R E K L A M A

Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer w URW, powiedziała: “Rebranding tych centrów jest kontynuacją naszej strategii ekspansji marki Westfield we flagowych europejskich destynacjach. Możliwości, jakie daje markom i najemcom nasza, coraz bardziej połączona cyfrowo sieć, są niezrównane – dzięki marce Westfield nasi partnerzy zyskują nie tylko możliwość dotarcia do dziesiątek milionów europejskich klientów, ale również nowe możliwości w zakresie reklamy, marketingu marki i sprzedaży detalicznej”.

Ogłoszone w czwartkowym komunikacie globalnym flagowe destynacje należą do najważniejszych centrów handlowych na swoich rynkach. Ponadto charakteryzują się one kilkoma ważnymi cechami wspólnymi: posiadają doskonałą lokalizację z bardzo dobrym połączeniem komunikacyjnym, wyróżniają się architekturą oraz designem a także najwyższej klasy podejściem do doświadczeń konsumenckich, zaangażowania społecznego i działań w duchu zrównoważonego rozwoju.

W warszawskiej Galerii Mokotów, jak i w centrach handlowych w Madrycie i Sztokholmie, celebracja wprowadzenia marki Westfield będzie radosna i zaskakująca. Spodziewać się można szeregu wyjątkowych wydarzeń i atrakcji dla klientów.

Unibail-Rodamco-Westfield jest dynamicznym, światowym deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 54,5 mld euro (dane z dnia 31 grudnia 2021 r.), z czego 86% to obiekty handlowe, 6% – biura, 5% – obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 2% – obiekty usługowe. Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 84 centrów handlowych, w tym 53 flagowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Dzięki swojej obecności na 2 kontynentach i w 12 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield zapewnia unikalną płaszczyznę działań dla sprzedawców detalicznych i wydarzeń promujących marki oraz oferuje klientom wyjątkowe i stale aktualizowane doświadczenia.  

Dzięki wsparciu 2800 profesjonalistów a także dzięki wyjątkowym osiągnięciom i niezrównanym know-how, Grupa Unibail-Rodamco-Westfield jest idealnie przygotowana do generowania najwyższej wartości i rozwijania projektów światowej klasy.

Unibail-Rodamco-Westfield wyróżnia się także programem Better Places 2030, stawiając sobie za cel stworzenie jeszcze lepszych obiektów spełniających najwyższe standardy ochrony środowiska, które jednocześnie przyczynią się do rozwoju miast.  

Akcje Unibail-Rodamco-Westfield są notowane łącznie na giełdach Euronext w Amsterdamie i w Paryżu (skrót Euronext: URW), a w obrocie równoległym także w Australii poprzez Chess Depositary Interests. Grupa otrzymała rating BBB+ od agencji Standard & Poor’s oraz Baa2 od agencji Moody’s.